| کد خبر: 137003 |

مسئول اداره راهداری شهرستان فامنین خبر داد:

نصب تابلوهای اخطاری توسط راهداری در راه‌های روستایی فامنین استان همدان

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین در استان همدان، از نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره در خرداد ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین در استان همدان، از نصب و تعمیر تابلوهای اخطاری و انتظامی توسط راهداران این اداره در خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، ابوذر میهنی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین گفت: در راستای تردد ایمن و روان وسایط نقلیه در محور پرحادثه این شهرستان تابلوهای اخطاری و انتظامی نصب و تعمیر شدند.

وی بیان کرد: ۱۹ عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محور ویان به سراوک و تعداد ۶۵ عدد تابلوی اخطاری انتظامی در محور پل ساوه به گردنه دخان و همچنین ۱۲ مترمربع از تابلوهای اطلاعاتی در محور گردنه دخان و روعان تعمیر شدند.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین افزود: پاک‌سازی نیوجرسی در پل ساوه به فامنین، شست و شوی علائم ایمنی، رسیدگی به مسائل حریم در تمامی حوزه، آزادسازی حریم راه در محور روعان و محور زرغان به خوش آباد از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی تصریح کرد: لکه‌گیری در محورهای تحت پوشش نیز در اولویت کاری این اداره قرار داشته که با مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قیر و مصالح مورد نیاز تأمین و لکه‌گیری راه‌های آسفالته به مقدار ۱۵۰۰ مترمربع در راه‌های شریانی و روستایی مرتفع شده است.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان فامنین اظهار کرد: ۵۵ کیلومتر در راه‌های شریانی و روستایی پاک‌سازی و در همین مسافت قنوهی موجود با گریدر تنظیم و ۶۰ مورد تنقیه و لایروبی پل‌ها در خرداد ماه امسال انجام شده است.

میهنی عنوان کرد: ۸/۵ کیلومتر از راه‌های ارتباطی شهرستان خط‌کشی شد، رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول ۲۰ کیلومتر، ۶۰ مورد زه کشی و دیوارسیون پل‌ها، درزگیری در راه‌های آسفالته به طول ۷ هزار متر از دیگر اقدامات راهداری شهرستان فامنین بوده است.

وی گفت: در خرداد ماه امسال ۱۲۰۰ نفر ساعت گشت راهداری در راه‌های شریانی این شهرستان انجام شده است که از این تعداد ۸۰۰ نفر در راه‌های اصلی و فرعی و ۲۰۰ نفر در راه‌های روستایی بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.