| کد خبر: 136999 |

در خراسان رضوی انجام شد:

روکش آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از جاده‌های استان خراسان رضوی

با توجه به زائرپذیر بودن خراسان رضوی و حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان، ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان طی ۳ ماههٔ اول امسال روکش آسفالت شد.

تین نیوز

با توجه به زائرپذیر بودن خراسان رضوی و حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان، ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های استان طی ۳ ماههٔ اول امسال روکش آسفالت شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی، علی رجایی رئیس ادارهٔ نگهداری راه‌های استان گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال مسافران و زائرین بارگاه حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) در سه‌ماهه اول امسال بیش از ۱۳۳ کیلومتر از محورهای حوزه استحفاظی استان خراسان رضوی شامل آزادراه،‌ بزرگراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی روکش آسفالت شده است.

رجایی در ادامه گفت: برای اجرای این عملیات بیش از ۱۴۲ هزار تن آسفالت به مصرف رسیده که رقم ریالی انجام این عملیات در حدود ۲۱۳ میلیارد تومان است.

رئیس ادارهٔ نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در پایان متذکر شد: عملیات روکش آسفالت محورها همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.

گفتنی است استان خراسان رضوی دارای ۲۱ هزار کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.