| کد خبر: 136300 |

اهتمام دولت یازدهم درحوزه راه ها و کاهش 21 درصدی تلفات جاده ای البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه در 4 سال گذشته اقدامات موثری برای کاهش تلفات جاده ای دراستان صورت گرفته، گفت: دراین مدت میزان تلفات جاده ای برون شهری و روستایی 21 درصد نسبت به سال 91 کاهش داشته است که این دستاوردی از دولت یازدهم است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه در 4 سال گذشته اقدامات موثری برای کاهش تلفات جاده ای دراستان صورت گرفته، گفت: دراین مدت میزان تلفات جاده ای برون شهری و روستایی 21 درصد نسبت به سال 91 کاهش داشته است که این دستاوردی از دولت یازدهم است.

سید یعقوب میرکتولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با ارائه آماری عملکرد دولت یازدهم در بخش حمل ونقل و راهداری البرز به تشریح فعالیت ها در این استان پرداخت و گفت: با اقدامات انجام شده تلفات جاده های برون شهری البرز از 204 نفر در سال 91 با 11 درصد کاهش به 179 نفر در سال 95 رسید.
وی ادامه داد: تعداد تلفات جاده های روستایی در این مدت از 26 نفر در سال 91 به 4 نفر در سال 95 رسیده که 84 درصد کاهش داشته است.
میرکتولی اظهارداشت: در بخش نصب و بهره برداری ازسامانه های ثبت تخلف هوشمند از صفر دستگاه در سال 91 به 21 دستگاه در سال 95 رسید که صددرصد رشد داشته ایم.
وی گفت: در سال 91 تعداد 8 دستگاه دوربین نظارت تصویری در راه های البرز وجود داشت که در سال 95 با 200 درصد افزایش به 24 دستگاه رسید.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز افزود: تعداد سیستم های تردد شمار جاده ای از 22 دستگاه در سال 91 به 42 دستگاه در سال 95 رسید که در این بخش 90 درصد افزایش داشتیم.
میرکتولی بیان داشت: در بخش تابلوهای پیام نمای متغییر در دولت تدبیر و امید یک دستگاه در راه های استان نصب شد در حالی که پیش از آن هیچ تابلوی متغییری نداشتیم.
وی گفت: در بخش آموزش رانندگان و دست اندرکاران بخش حمل ونقل جاده ای اقدامات دولت یازدهم هزار درصد بیشتر از دوره قبل بوده است، بطوریکه تعداد افراد آموزش دیده از 3 هزار و 76 نفر در سال 91 به 36 هزارو677 نفر در سال 95 رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اظهار داشت: تعداد پل های عابر پیاده بر روی جاده های استان از 18 دستگاه در سال 91 به 23 دستگاه در سال 95 افزایش یافته است که در این بخش 27 درصد رشد داشته ایم.
وی افزود:در بخش تاسیس شرکت های حمل و نقل کالا تعداد این شرکت ها از 2 شرکت به 4 شرکت رسیده است.
وی اظهار داشت: میزان درآمد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرزاز 41 میلیارد و855 میلیون ریال در سال 91 به 136 میلیارد و 58 میلیون ریال در سال 95 رسید.
7410/1535خبرنگار: مژگان السادات سجادی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.