| کد خبر: 136159 |

معاون راهداری گلستان مطرح کرد:

اجرای طرح راهداری تابستان در ۳۵۰۰ کیلومتر از راه‌های استان گلستان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: طرح راهداری تابستانه، امسال در ۳۱ محور اصلی و شریانی استان به طول ۳۵۰۰ کیلومتر اجرا شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان اعلام کرد: طرح راهداری تابستانه، امسال در ۳۱ محور اصلی و شریانی استان به طول ۳۵۰۰ کیلومتر اجرا شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، "عادل مصدقی"  در جلسه کارگروه ارتقای سطح خدمات مسافربری در ایام تابستان با حضور دستگاههای خدمات رسان عضو در کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر (طرح تابستانه ۹۶) در سالن جلسات اداره کل، گفت:  در این طرح ۴۰ اکیپ راهداری با استعداد ۴۱۰ نفر نیروی انسانی در حوزه ۱۰ شهرستان استان مشغول انجام عملیات راهداری هستند.

به گفته وی، حضور مستمر و موثر گشت های راهداری در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان و در نقاط حساس راههای استان، لکه گیری، خط کشی، پاکسازی و شستشوی مستمر تابلوهای ایمنی، نظافت حریم راهها، جمع آوری دستفروشان و اطلاع رسانی و تبلیغات از مهمترین برنامه هایی است که در طول اجرای طرح راهداری تابستانه انجام می شود.

وی اظهار کرد: در طول این طرح که تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه دارد، جهت مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، کلیه ماشن آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در طول راهدارخانه های سطح استان مستقر شده و در حال آماده باش کامل قرار دارند.

مصدقی ادامه داد که تمام تلاش و همت کارکنان اداره کل در این طرح، ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین با نگاه ارتقای ایمنی جاده ها در کنار سایر دستگاههای خدمات رسان است تا به هدف خود که کاهش تصادفات و تلفات جاده ای است، دست پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.