| کد خبر: 136113 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس عنوان کرد؛

فارس آماده پذیرایی از مسافران تابستان

مهندس علیرضا سیاهپور ضمن اعلام آمادگی های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت: از دوم تا ششم تیرماه سال جاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر ، 3میلیون 608هزار تردد در محورهای فارس ثبت گردید که در این بین روزهای یکشنبه چهارم تیرماه با 728هزار 500 تردد و پس از آن شنبه 3تیرماه و دوشنبه 5تیرماه بیشترین میزان تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

تین نیوز

مهندس علیرضا سیاهپور ضمن اعلام آمادگی های لازم جهت راهداری سفرهای تابستانی گفت:  از دوم تا ششم تیرماه سال جاری همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام تعطیلات عید سعید فطر ، 3میلیون 608هزار تردد در محورهای فارس ثبت گردید که در این بین روزهای یکشنبه چهارم تیرماه با 728هزار 500 تردد و پس از آن شنبه 3تیرماه و دوشنبه 5تیرماه بیشترین میزان تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، وی افزود: دراین ایام در جاده های ورودی و خروجی شهر شیراز نیز  یک میلیون و 76هزار تردد ثبت گردیده که در مقایسه با ایام عید فطر سال گذشته 9% افزایش داشته است.

مهندس سیاهپور تشریح کرد: در بازه زمانی اشاره شده، محورهای شیراز-مرودشت، شیراز-سپیدان ، شیراز- کازرون، کمربندی پل فسا شیراز، شیراز-کوار ، و سعادتشهر-صفاشهر به ترتیب دارای بیشترین تردد بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن تأکید بر توجه به هشدارهای ایمنی و ترافیکی و پرهیز از رانندگی طولانی مدت گفت: تمامی دستگاه های خدمات رسان با تعاملی بیش از پیش آماده خدمات رسانی به مسافرین و کاربران جاده ای هستند و تمامی تلاش تمامی دستگاه ها کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر با همکاری و همراهی مردم و مسافرین عزیز است.

علیرضا سیاهپور در پایان یادآور ساخت: با شروع و اجرای طرح راهداری تابستانی در تمامی محورهای مواصلاتی استان فارس، راهداران و فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت و با هماهنگی سایر دستگاه های خدمات رسان به خدمات رسانی به کاربران جاده ای بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.