| کد خبر: 135889 |

جنوب استان کرمان قطب مهم کشاورزی کشور

طی مراسمی با حضور معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولین محلی مدیر کل جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان معرفی شد .

تین نیوز

طی مراسمی با حضور معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مسئولین محلی مدیر کل جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان معرفی شد .

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری این سازمان ، در این مراسم با اشاره به ظرفیت های حمل و نقلی و اهمیت راهداری در این منطقه از کشورمان ، اظهار داشت : نقش حمل و نقل جاده ای ایمن ، روان و اقتصادی در توسعه کشور با زیر ساخت ها و نگهداری به موقع از آنها شکل می گیرد و این بیانگر اهمیت بخش راهداری است که با تلاش های صورت گرفته در سالهای اخیر این مهم علیرغم کمبود اعتبارات ، دوام و قوام مناسبی به ویژه در این منطقه داشته است .

 

حسن نیا ایمنی در راههای کشور را برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و  ادارات کل استانی یک اصل مهم و برنامه دارای اولویت برشمرد و  افزود : تلاش گسترده ای در حوزه راهداری کشور برای توسعه ایمنی ، نگهداری و به روز رسانی شرایط راههای کشور برای برقراری آرامش و آسایش هموطنان در سفرهای جاده ای انجام می گردد و خوشبختانه کاهش تصادفات و تلفات جاده ای علیرغم افزایش چشمگیر تولید خودرو و سفرها در سالهای اخیر نشانگر تاثیرات اقدامات و برنامه های انجام شده است .

 

وی جنوب استان کرمان را به لحاظ کشاورزی و اتصال به استانهای همجوار به ویژه هرمزگان مهم خواند و گفت :  بخش اعظم جابجایی و انتقال تولیدات کشاورزی ، معدنی و صنعتی منطقه به کل کشور از طریق مُد جاده ای انجام می گردد که وظیفه متصدیان و همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب  کرمان را سنگین تر و حساس تر می نماید و تلاش های صورت گرفته با قوت ادامه خواهد داشت .

 

براساس این گزارش  مدیر کل سابق اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای جنوب استان در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل ، به ظرفیتهای بالای منطقه جنوب استان کرمان در زمینه های کشاورزی و معدنی اشاره کرد و گفت: حجم زیادی از تولید محصولات کشاورزی جنوب استان که قریب به 5 / 4  میلیون تن محصول در سال است از طریق ناوگان حمل ونقل جاده ای جا به جا می شود که این خود برنامه ریزی گسترده و ایجاد زیرساختهای مناسبی را می طلبد.

 

احسان عراقی زاده با اشاره به سامان دهی شرکتهای حمل ونقل در جنوب استان خاطر نشان کرد : 103 شرکت حمل ونقل در جنوب استان فعال است که با نظارتهای مستمر در شهرستانها توسط نیروها و کارشناسان حوزه حمل ونقل و همچنین کارشناسان این اداره کل در زمینه خدمات رسانی مطلوب حرکتهای خوبی صورت گرفته است که پیامدهای آن یکی پس از دیگری نمود پیدا کرده و خواهد کرد.

 

وی بازدیدهای مستمر از عملکرد مدیران فنی شرکتها برای جلوگیری از ورود وسائل نقلیه معیوب به سیستم حمل ونقل، ایجاد مکانهای مناسب در خور شان رانندگان ناوگان حمل ونقل و مردم ،نوسازی فضاهای اداری و استراحتگاهی شرکتها ،تجهیز شرکتهای حمل ونقلی به سامانه های الکترونیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور ، توجه به حقوق صاحبان کالا و مسافر در شرکتهای حمل ونقلی راازجمله فعالیتهای صورت گرفته دانست.

 

این گزارش می افزاید مسعود جمیلی مدیر کل جدید اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان کرمان نیز گزارش از برنامه های کاری خود ارائه و با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت در این منطقه خواهدگذاشت ، تصریح کرد : منطقه جنوب استان کرمان منطقه مستعدی است که بنده هم با این منطقه وظرفیتهای آن بیگانه نیستم و با همدلی و همراهی و استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص اداره کل برای پیشبرد هر چه بهتر کارها و خدمات تلاش خواهد شد .

 

گفتنی است در پایان مراسم حسن نیا با اهداءی یک جلد کلام ا...مجید و لوح سپاس از خدمات عراقی زاده تقدیر و حکم انتصاب جمیلی که از سوی مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر گردیده بود به وی ابلاغ نمود .  

 

اضافه می نماید جمیلی مدیریت حمل و نقل و پایانه های سابق استان کرمان را نیز در کارنامه خود دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.