| کد خبر: 135347 |

تفاهمنامه بستن کمربند ایمنی بین اداره‌کل راهداری وپلیس راه کرمانشاه منعقد شد

تفاهمنامه‌ای برای اجرای طرح کمربند ایمنی برای مسافران عمومی، بین اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان کرمانشاه در راستای ارتقا سطح خدمات و برقراری ایمنی منعقد شد.

تین نیوز
تفاهمنامه‌ای برای اجرای طرح کمربند ایمنی برای مسافران عمومی، بین اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان کرمانشاه در راستای ارتقا سطح خدمات و برقراری ایمنی منعقد شد.
 

به گزارش خبرگزار ی فارس از کرمانشاه، تفاهمنامه‌‌ای برای اجرای طرح کمربند ایمنی برای مسافران عمومی، بین اداره‌کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان کرمانشاه در راستای ارتقا سطح خدمات و برقراری ایمنی منعقد شد.

 

براساس این گزارش، طرح بستن کمربند ایمنی در پایانه‌های مسافر عمومی پیش از ظهر امروز در ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه برگزار شد، در اجرای این طرح رانندگان، کمک راننده و سرنشینان خودروها ملزم هستند کمربند ایمنی را ببندند.

 

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری این طرح، اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده از آمار قربانیان حوادث جاده‌ای در محورهای موصلاتی استان طی سال گذشته، بیشترین متوفی مربوط به سرنشینان وسایل نقلیه بوده است.

 

مراد حیدری با بیان اینکه نقش استفاده از کمربندی ایمنی در زمان بروز تصادفات و حوادث رانندگی به اثبات رسیده است، گفت: بستن کمربند ایمنی نقش مهمی در کاهش تلفات جاده‌ای دارد.

 

وی ادامه داد: اقدامات آموزشی و فرهنگی در مقابل پاسگاه‌های پلیس‌راه، تبلیغات میدانی با استفاده از نصب پوسترها تبلیغاتی داخل وسایل نقلیه و نصب بنرها در تعاونی‌های اقدامات انجام شده برای اطلاع‌رسانی در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.