| کد خبر: 134644 |

مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس :

سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی فاقد عملکرد ، کاهش می یابد

رانندگانی که تا پایان مردادماه سال جاری در طرح ساماندهی ناوگان ثبت نام نکرده اند سهمیه پایه سوخت آنان کاهش می یابد.

تین نیوز

رانندگانی که تا پایان مردادماه سال جاری در طرح ساماندهی ناوگان ثبت نام نکرده اند سهمیه پایه سوخت آنان کاهش می یابد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای استان فارس، علیرضا سیاهپور با اشاره به شروع طرح ساماندهی ناوگان باری گازوئیلی درون شهری کشور از اواخر سال گذشته، اظهارداشت: در فاز اول این طرح که در زمان مذکور اجرا شد، مالکان ناوگان باری سنگین درون شهری برای دریافت سهمیه گازوئیل خود باید در سایت وزارت کشور ثبت نام می کردند.

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: رانندگانی که در  طرح ساماندهی ثبت نام نکرده اند سهمیه پایه سوخت آنان کاهش می یابد.

 

وی تاکید کرد: باتوجه به مصوبات کارگروه سیستم جامع پیمایش ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، آن دسته از ناوگان دیزلی دارای کارت هوشمند که فعالیت بین شهری اسناد حمل نداشته و به عنوان ناوگان فعال در حمل و نقل درون شهری در سایت مربوطه نیز ثبت نام نشده باشند فقط از سهمیه پایه عمومی کاهش یافته برخوردار خواهند بود و سهیمه پایه ناوگان فوق الذکر تا شهریورماه سال جاری ادامه دارد و درنهایت به اندازه یک پیمانه آفلاین تقلیل خواهد یافت.

 

وی تشریح کرد: حسب تصمیمات کارگروه تخصیص سوخت بر مبنای طرح پیمایش، مالکان خودروهای دیزلی فرصت دارند نسبت به ثبت نام در آدرس الکترونیکی www.utcms.ir در حوزه درون شهری اقدام و یا با دریافت کارت هوشمند ناوگان در حوزه برون شهری از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اقدام نمایند.

 

مهندس سیاهپور اضافه کرد: در حال حاضر استان فارس در بخش فعالیت های حمل و نقل جاده ای کالا با در اختیار داشتن 36هزار انواع ناوگان باری و بیش از 54 هزار و 500 راننده حرفه ای رتبه نخست کشور را داراست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.