| کد خبر: 134413 |

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران عنوان نمود :

حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود : زیبا سازی و حفظ مبلمان جاده ای می تواند عاملی موثر در جهت ایمن سازی محورها باشد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران مهندس احمد آفرین محمد زاده در جلسه شورای اداری این اداره کل که با محوریت عملیات راهداری تابستانی برگزار گردید ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی کارکنان در این ماه پر خیر و برکت اظهار داشت : توسعه حوزه حمل و نقل در مازندران می تواند در جذب گردشگر و توریست و همچنین اشتغال زایی جوانان غیور سهم بسزایی ایفا نموده ، از این رو باید تمامی دستگاه ها در این بخش نسبت به پیشرفت استان تعلق خاطر داشته باشند.

 

وی فرهنگ سازی عمومی برای پاکسازی و زیباسازی حریم راهها را برای ایجاد بستر مناسب در محورهای استان بسیار مثمرثمر دانست و یاد آور شد : مازندران با توجه به شرایط جغرافیایی خود همه ساله پذیرای هزاران گردشگر و مسافر بوده ، از این رو نباید در چنین استانی شاهد بی نظمی و اختلال در سطح محورها و حاشیه راههای آن باشیم.

 

مهندس محمدزاده ساماندهی فضای سبز و حفظ حریم را در سطح محورها از ضروریات اجرایی در مازندران نام برد و تصریح کرد: ما باید با تمام توان و با استفاده از تجارب متخصصین در این امر بکوشیم تا جاده هایی ایمن و زیبا را برای هموطنان و مردم ولایتمدار استان ایجاد نماییم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات راهداری تابستانی اشاره و تصریح نمود : این اداره کل در آستانه فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت ، خط کشی ، نصب جداکننده ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده ، ایمن سازی نقاط حادثه خیز،شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری ، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کلیه محورها می باشد.

 

وی ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است ، اظهار داشت : امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محورها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن باشیم.

 

گفتنی است: در این جلسه روسای ادارات تابعه و روسای ادارات زیر مجموعه معاونت راهداری این اداره کل نیز به طور جداگانه به ارائه برنامه ها و فعالیتهای خود در حیطه راهداری نمودند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.