| کد خبر: 170299 |

◄ کارگروه تخصصی بندرسازی تشکیل می‎شود

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اهداف تشکیل گروه تخصصی بندرسازی را تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اهداف تشکیل کارگروه تخصصی بندرسازی را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ محمد راستاد در مراسم امضای یادداشت همکاری با جامعه مهندسان مشاور ایران، گفت: در چارچوب این یادداشت همکاری، کارگروه تخصصی بندرسازی باهدف تشریک مساعی و توسعه صادرات خدمات مهندسی تشکیل می‌شود.

او در ادامه گفت: مشارکت در تصمیم‌سازی‌ها، پیشنهاد تدوین و بازنگری آیین‌نامه‌ها و مقررات، توسعه و ارتقای ظرفیت مهندسی کشور در حوزه دریایی و بندری و آموزش و مدیریت دانش در حوزه مهندسی دریایی ازجمله اهداف مهم تشکیل این کارگروه است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی محمدرضا الهیار، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر را به‌عنوان ریاست کارگروه تخصصی بندرسازی معرفی کرد.

یادداشت همکاری بین سازمان بنادر و جامعه مهندسان مشاور ایران توسط محمدرضا الهیار؛ معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و بهروز گتمیری؛ رئیس جامعه مهندسان مشاور امضا شد.

کارگروه تخصصی بندرسازی وظایف و مسئولیت‌هایی چون همفکری در تعریف پروژه‌های مطالعاتی، عمرانی، تجهیزاتی و تعمیراتی بر اساس اسناد بالادستی و موردنیاز بنادر؛ همفکری در فرایند بررسی و تصویب مطالعات ؛ تقویت نهادهای علمی داخلی و بین‌المللی و همفکری در جهت ارتقای روش‌های جذب سرمایه خارجی را به عهده دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.