| کد خبر: 168187 |

◄ راه اندازی نرم افزار اینترنتی مشتری مداری و میز خدمت

عفیفی پور اعلام کرد: عملیات جابجایی کالا در بنادر هرمزگان ۲۴ ساعته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ضمن بیان این مطلب که بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند،گفت: در راستای نگرش مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوری هرمزگان، اله‌مراد عفیفی‌پور با اشاره به ۲۴ ساعته بودن فعالیت بندر شهید رجایی و سایر بنادر بازرگانی استان همچون بندرلنگه، شهید باهنر و قشم گفت: علاوه بر واحدهای ستادی و پشتیبانی که به‌صورت شیفت‌های کاری در این بنادر به شکل شبانه‌روزی فعالیت دارند، تمامی پایانه‌های بندری و شرکت‌های بخش غیردولتی فعال درزمینهٔ عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در حال خدمات‌رسانی به مشتریان هستند.

وی در همین رابطه افزود: با توجه به نقش بنادر کوچک در نوار ساحلی استان هرمزگان در ایجاد اشتغال پایدار و امنیت، این بنادر موردتوجه قرارگرفته و تکمیل زیرساخت‌ها و تسهیل فرایندهای عملیاتی به‌ویژه در خصوص امکان صادرات  فرآورده‌ها و کالاهای ایرانی در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان قرارگرفته است.

عفیفی‌پور تصریح کرد: براساس سیاست‌های کلان سازمان بنادر و دریانوردی درزمینهٔ مشتری‌مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی در بنادر با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌گونه‌ای مدیریت می‌شود تا علاوه برافزایش بهره‌وری امور صادرات، واردات و ترانزیت به سهولت و مطابق با نرم‌های جهانی انجام پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و فعالیت‌های مبتنی بر فناوری از سال‌ها پیش تاکنون در این اداره‌کل در حال انجام است و نرم‌افزارهایی نظیر سامانه جامع دریایی، سامانه جامع کانتینری موسوم به CCS و سامانه جامع کالاهای جنرال کارگو موسوم به GCOMS بخش زیادی از نیازها و دغدغه‌های مشتریان را برطرف کرده است.

عفیفی‌پور خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز نرم‌افزار مشتری مداری به نشانی اینترنتیcrm.pmo.ir راه‌اندازی شده و تجار و صاحبان کالا می‌توانند نسبت به پیگیری الکترونیکی نامه‌های خود، ردیابی کالا و کانتینر، تمامی خدمات اداری دریانوردان، خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، از طریق این درگاه اقدام نموده و نیازی به حضور فیزیکی ارباب‌رجوع نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بنادر به‌ویژه بندر شهید رجایی، میز خدمت فیزیکی در نقاط مختلف این بندر به‌زودی ایجاد و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب نیاز مشتریان بنادر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به روش سهل و آسان مرتفع می‌شود.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، این اداره کل الکترونیکی نمودن سایر خدمات خود را در راستای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول اضافه کرد: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مدت سه سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به راهنمایی ارباب‌رجوع و رسیدگی به درخواست آنان، مشغول است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.