| کد خبر: 166877 |

◄ ثبت رکورد جدید در مجتمع بندری امام خمینی

در سال 96، مجموعاً 283 فروند تانکر نفت‌کش در بندر امام خمینی پهلوگرفته‌اند که در این زمینه رکورد جدیدی به ثبت رسیده است.

تین نیوز

در سال 96، مجموعاً 283 فروند تانکر نفت کش در بندر امام خمینی پهلوگرفته اند که در این زمینه رکورد جدیدی به ثبت رسیده است. امین موسی پور معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: طی مدت مذکور ۲۸۳ فروند کشتی تانکر نفتی اقیانوس پیما برای بارگیری و تخلیه انواع فرآورده های نفتی ترانزیتی، صادراتی و وارداتی به پایانه نفتی بندر امام خمینی (ره) وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در ادامه افزود: پایانه نفتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) با فراهم نمودن شرایط لازم در بخش زیرساخت ها و روساخت باهدف ارائه خدمات مطلوب بر پایه استانداردهای لازم در بخش ایمنی و عملیاتی، از قابلیت های لازم برای جذب ترافیک کشتی های حامل مواد نفتی به بندر برخوردار بوده است و موفق به ارائه خدمات مطلوب این نوع شناورها و جلب رضایت صاحبان کالا شده است.

مجتمع بزرگ بندری از دو اسکله اختصاصی برای پذیرش کشتی های حامل مواد نفتی و تجهیزات و ادوات پیشرفته برای انجام عملیاتی تخلیه و بارگیری نفتی با استانداردهای جهانی برخوردار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.