| کد خبر: 166833 |

مرزبان خبر داد:

◄ مشکل دریانوردان ایرانی گرفتار در آب‌های امارات حل شد

مشکل سه دریانورد ایرانی گرفتار در آب‌های امارات حل شدو بر این اساس دریانوردان ایرانی می‌توانند به کشور بازگردند.

تین نیوز

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی از حل مشکل سه دریانوردی ایرانی گرفتار در آب‌های امارات خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز علی‌اکبر مرزبان در جمع خبرنگاران، در ارتباط با «آخرین وضعیت سه دریانورد ایرانی گرفتار در آب‌های امارات» اظهار کرد: با پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و انجمن صنفی دریانوردان مسئله این سه دریانورد ایرانی حل‌شده است و مشکلی برای بازگشت به ایران ندارند.

وی ادامه داد: پیگیری سازمان بنادر و دریانوردی و انجمن صنفی دریانوردان از نمایندگی مدیریت کشتیرانی WSI طی دو روز اخیر نتیجه‌بخش بود و شب گذشته این کشتی سوخت‌گیری کرد و به آن آذوقه رسید.

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های تخصصی بین‌المللی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه قرار است امروز(چهارشنبه) آذوقه تکمیلی به کشتی یادشده برسد، بیان کرد: با مدیرعامل شرکت WSI (Well Services of Iran) مذاکره کردیم و قرار شد هرچه سریع‌تر و به‌محض ورود سه دریانورد ایرانی به کشور حقوق آن‌ها پرداخت شود.

مرزبان بابیان اینکه کاپیتان این کشتی و دو افسر ارشد آن ایرانی هستند، خاطرنشان کرد: با کاپیتان ایرانی این کشتی صحبت کردیم و در جریان آخرین وضعیت آن‌ها قرار گرفتیم. مشکلی برای بازگشت این سه دریانورد ایرانی به کشور وجود ندارد و می‌توانند به‌محض ورود به ایران حق‌وحقوق خود را دریافت کنند.

گفتنی است از  14 دریانورد ایرانی، اوکراینی و اندونزیایی که از سوی شرکت هندی به‌عنوان پیمانکار روی کشتی متعلق به ایران در لنگرگاه امارات گرفتارشده بودند، 3 نفر از آن‌ها بهنام‌های "غلامرضا حق‌پرست فروهی(فرمانده)، سیامک بازیار(سرمهندس) و اجسان عبدی باویل اولیایی(افسر اول) ایرانی بودند..

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.