| کد خبر: 166579 |

◄ ابلاغ خط مشی کیفیت سازمان بنادر و دریانوردی

خط مشی کیفیت سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۳۹۷ در ۱۰ بند ابلاغ شد. این خط مشی ماموریت ها، وظایف و مسئولیت هایی سازمان را به صورت شفاف مشخص کرده است.

تین نیوز

خط مشی کیفیت سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۳۹۷ در ۱۰ بند ابلاغ شد. این خط مشی ماموریت ها، وظایف و مسئولیت هایی سازمان را به صورت شفاف مشخص کرده است.

مدیرکل برنامه‌وبودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردی بابیان اینکه خط مشی کیفیت به عنوان یک سند بالادستی یکی از الزامات ایزو است، گفت: این سند توسط مدیریت ارشد سازمان  تدوین و ابلاغ‌شده است و کلیه کارکنان باید نسبت به آن آگاهی کامل داشته و محتوای آن را درک کنند و در امور محوله به آن توجه کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،  رمضانعلی محمودی ادامه داد: این اتفاق در راستای آن است که کلیه ارکان و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی بدانند که این سازمان به چه سمت و سویی حرکت می‌کند، سمت و سویی که برگرفته از ماموریت ها، وظایف و مسئولیت‌هایی است که بر عهده سازمان قرار دارد.

مدیرکل برنامه‌وبودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه خط مشی کیفیت در راستای توسعه ظرفیت‌ها، افزایش سطح رقابت‌پذیری، ارتقای کیفی خدمات و فرآیندها، افزایش میزان بهره وری و بهبود عملکرد نیروی انسانی است، گفت: این موضوع از جمله نکات مهمی است که می‌تواند یک سازمان را در شرایط رقابت‌پذیری قرار دهد و باعث شود روند روبه‌پیشرفت و توسعه داشته باشد.

وی افزود: در حقیقت اعتقادات، باورها و نگاه مدیریت ارشد سازمان ازاین طریق به معرض دید همگان گذاشته می‌شود تا از آن مطلع شده و نسبت به انجام آن پایبند باشند.

محمودی با اشاره به اینکه تمامی سازمان‌ها باید به سمت سیستم مدیریت کیفیت پیش بروند، خاطرنشان کرد: به تناسب ماموریت ها، وظایف و مسئولیت‌های قانونی یک سازمان خط مشی‌های آن تدوین و ابلاغ می‌شود و این به گونه‌ای نیست که در مدت کوتاهی دچار تغییر شود.

سازمان بنادر و دریانوردی در راستای اعتلای سازمانی و دستیابی به خواسته‌های ذی‌نفعان، علاوه بر رعایت قوانین، مقررات و الزامات سازمان جهانی دریانوردی (IMO) ، نظام مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵  و نظام مدیریت امنیت اطلاعات براساس ISO۲۷۰۰۱:۲۰۱۳   را  نیز به خدمت گرفته و آن را با مشارکت کلیه کارکنان و مدیران در تمامی سطوح سازمانی به جریان انداخته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.