| کد خبر: 166529 |

◄ گزارش سانچی به هیات رییسه مجلس ارجاع می شود

سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به حساسیت سانحه سانچی به خوبی عمل کرد و در ادامه نیز باید با توجه به مشخص شدن علل سانحه از سوی کمیته بررسی به شایستگی از حق پرسنل ایرانی نفت‌کش سانچی دفاع شود.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به حساسیت سانحه سانچی به خوبی عمل کرد و در ادامه نیز باید با توجه به مشخص شدن علل سانحه از سوی کمیته بررسی به شایستگی از حق پرسنل ایرانی نفت‌کش سانچی دفاع شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سید ابوالفضل موسوی با اشاره به اینکه سانحه سانچی یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های سال گذشته بود و باید برای جلوگیری از بروز چنین حوادثی راهکارهای پیشگیرانه اتخاذ شود، افزود: نیروی انسانی متخصص با هیچ سخت‌افزاری قابل قیاس نیست. سخت‌افزار مقوله‌ای قابل‌جایگزینی است اما نیروی انسانی را نمی‌توان جایگزین کرد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود نهادهای مسئول و تخصصی در وزارت راه و شهرسازی بتوانند مدیریت‌های لازم در بحث پیشگیری از حادثه، کشف علل حادثه و پیگیری مسائل همچون سانچی به‌خوبی عمل کنند، بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی درزمینهٔ سانچی کارنامه بسیار خوبی داشت و با جدیت و پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری این موضوع مهم را پیگیری و به سرانجام رساند.

 موسوی خاطرنشان کرد: در شرایطی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند سازمان بنادر و دریانوردی بتواند با سرعت علت سانحه سانچی را مشخص کند اما دیدیم در کمتر از ۴ ماه گزارش نهایی سانچی اعلام  شد.

وی افزود: قرار است گزارش مربوط به سانحه «سانچی» به کمیسیون عمران مجلس  و پس‌ازآن به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع داده شود و درنهایت هیئت‌رئیسه در مورد مطرح‌شدن این گزارش در صحن علنی مجلس تصمیم‌گیری می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.