| کد خبر: 165663 |

◄ بندرلنگه به سامانه هوشمند اطفاء حریق مجهز می شود

معاون فنی و مهندسی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از آغاز طرح تجهیز این بندر به سامانه هوشمند اطفاء حریق به‌منظور کشف سریع و به‌موقع آتش‌سوزی، افزایش ایمنی اماکن اداری، انبارها و پست‌های برق خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و مهندسی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، گفت: این طرح در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مشتریان، کنترل به‌موقع و تسلط نسبت به حوادث غیرمترقبه آتش‌سوزی تجهیزات فنی و استراتژیک این بندر و با هدف رعایت الزامات و افزایش ایمنی در حوضچه، بر روی موج‌شکن‌های بندر در حال اجراست.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، محمد یاسین یزدانی حساسیت و عکس‌العمل دستگاه‌های شناسایی شعله، دود و حرارت در لحظه اولیه آتش‌سوزی در این پروژه را ازجمله مزایای این سامانه دانست و افزود: اجرای این طرح به‌عنوان اقدامی پیشگیرانه، نقشی مهم در اعلام هشدار به‌موقع در هنگام وقوع آتش‌سوزی‌های غیرمترقبه و سوانح ناشی از آتش‌سوزی ایفا می‌کند.

معاون فنی و مهندسی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه گفت: پروژه نصب و راه‌اندازی سامانه هوشمند اطفاء حریق با رقمی بالغ‌بر ۴۷ میلیارد ریال از ۲۷ فروردین‌ماه آغازشده و قرار است در بازه زمانی ۱۵ ماهه انجام شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه مطالعات لازم در خصوص سامانه هوشمند اعلام حریق نیز در حال انجام است، ابراز امیدواری کرد، این پروژه در سال جاری به مرحله برگزاری مناقصه برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.