| کد خبر: 164522 |

◄ تاکید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برمدیریت بحران

مراسم تودیع ابراهیم کریمی قهرودی و معارفه چنگیز جواد پور به سمت مدیرکل جدید مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این سازمان با حضور مهندس محمد راستاد مدیرعامل و جمعی از مسئولان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بنادر برگزار شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در بنادر کشور و لزوم تهیه طرح‌های اقتضایی و انجام تمرینات و واکنش مناسب به‌عنوان یک الزام هوشمندانه، بر انجام امور مربوط به مدیریت بحران در مراحل مختلف پیش‌بینی و پیشگیری، آمادگی، مقابله، بازسازی و باز توانی تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد ایجاد ساختار اداره کل برای مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و همچنین استقلال این مدیریت را ناشی از اهمیت این موضوع در این سازمان دانست و گفت: در سال‌های قبل، سازمان بنادر علیرغم برخی مشکلات ساختاری، طرح‌هایی را در خصوص مدیریت بحران انجام داده است و خوشبختانه اکنون این ساختار در سازمان شکل‌گرفته و زمینه لازم برای فعالیت آن فراهم‌شده است.

وی، مدیریت بحران در دریا و بنادر و تهیه طرح‌های اقتضایی در این زمینه را مسئله بسیار حساسی عنوان کرد و اذعان داشت: تمام اسکله‌ها و بنادر باید برای شرایط بحرانی مجهز باشند و نباید الزامات در این زمینه مورد غفلت قرار گیرد.

راستاد افزود: نباید هیچ حلقه مفقوده‌ای در خصوص مهار بحران از حیث اجرایی و مدیریتی در سازمان بنادر و دریانوردی وجود داشته باشد.

وی بابیان اینکه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سازمان بنادر و دریانوردی بسیار موضوع مهم و قابل‌توجهی است، گفت: بدنه اجرایی اداره کل مدیریت بحران باید با انجام اقدامات خاص و مستندات قانونی و مصوباتی که پیگیری می‌کند، شأنیت خود را به اثبات برساند و با تعریف شوراها و کمیته‌های اجرایی ذی‌ربط ، کار را تا حصول نتیجه با جدیت دنبال نماید.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برخی فعالیت‌های گذشته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این سازمان، از خدمات و زحمات آقای ابراهیم کریمی قهرودی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد  و گفت: ایجاد تدابیر نوین و برنامه‌های جدید مدیریتی جهت مهار بحران و پدافند غیرعامل، ایجاب می‌کرد که تحولات مدیریتی در این حوزه رخ دهد و از آقای جواد پور باسابقه مدیریتی و شناختی که از سازمان و فرآیندهای عملیاتی آن دارد، انتظار می‌رود در این حوزه با خلاقیت و ابتکار عمل فعالیت‌ها و برنامه‌های مناسبی را دنبال نماید و قطعاً در این مسیر، بدنه اجرایی اداره کل مدیریت بحران و همچنین مدیران ستاد سازمان و  بنادر همکاری لازم را با وی و تیم اجرایی مدیرت بحران سازمان خواهند داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.