| کد خبر: 164508 |

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی:

اصلاح ساختار سازمانی این مجموعه حاکمیتی با هدف سرعت بخشیدن در ارایه خدمات

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساختار سازمانی این مجموعه با هدف سرعت بخشیدن به ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش های مختلف تغییر و اصلاح می شود.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ساختار سازمانی این مجموعه با هدف سرعت بخشیدن به ارایه خدمات به سرمایه گذاران و بخش های مختلف تغییر و اصلاح می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی،  منصور آرامی با اشاره به اینکه تغییر و اصلاح ساختار سازمانی ما را به اهداف توسعه ای بنادر نزدیک می کند، افزود: یکی از مأموریت های وزیر راه و شهرسازی در سال جاری به سازمان بنادر و دریانوردی، تغییر و اصلاح ساختار سازمان بنادر و دریانوردی و متناسب کردن آن جهت دستیابی به اهداف این مجموعه است. بدین جهت ما درصدد تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در بنادر و فعالیت های بندری کشور هستیم.

وی با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمانی از ابتدای سال جاری دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: عملکرد فعلی سازمان بنادر و دریانوردی با توجه به قوانین و مقررات گذشته است، بدین جهت با تغییر ساختار سازمان دستورالعمل ها و مجوزها تغییر خواهد کرد و به طور قطع در ساختار جدید، برون سپاری فعالیت ها و توجه به بخش خصوصی مدنظر قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد: تغییر و اصلاح ساختار در سازمان بنادر و دریانوردی موجب بهبود و رونق بنادر می شود و فعالان عرصه چابک تر در این عرصه فعالیت خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه توسعه مسافری دریایی، توسعه گردشگری دریایی، استفاده از ظرفیت های ریل در جابه جایی کالا در بنادر، تحقق مسئولیت های اجتماعی، افزایش سهم سازمان بنادر و دریانوردی در رونق سواحل و بنادر و پیشگیری از ساخت سازه های غیرمجاز در سواحل از جمله موضوعاتی است که با توجه به نقش و مسئولیت سازمان بنادر و دریانوردی در اقتصاد ملی باید به صورت دقیق تعریف شود و در جهت تحقق آن برنامه ریزی کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.