| کد خبر: 163580 |

◄ ارائه خدمات رایگان به مسافران دریایی

نماینده میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس از ارائه خدمات رایگان توسط سازمان بنادر و دریانوردی در مبحث گردشگری دریایی خبر داد و اعلام کرد که برنامه های ویژه ای توسط این سازمان در ایام نوروز برای مسافران تدارک دیده شده است.

تین نیوز

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک در مجلس گفت: در ارتباط با ضرورت توسعه گردشگری دریایی در بنادر کشور، اظهار کرد: امیدواریم نه‌تنها مسئولان و سازمان‌های متولی بلکه مردم عزیزمان بیش از هر زمان دیگری به دریا و گردشگری دریایی توجه کنند و از زیبایی‌های بی‌نظیر کشور دیدن کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سید مصطفی ذوالقدر ادامه داد: «تالاب بین‌المللی خور آذینی» در ۳۵ کیلومتری شهرستان سیر یک واقع شده در استان هرمزگان و در جنوب‌شرقی تنگه هرمز و «جنگل حرا» قشم از پدیده‌هایی هستند که توصیه می‌کنم در سفر به استان هرمزگان از آن‌ها بازدید کنید و شگفتی‌های خلقت در دلِ دریا را به نظاره بنشینید.

به گفته نماینده منتخب مردم میناب، رودان، جاسک و سیریک،  خور آذینی منطقه بسیار زیبا و دیدنی است که تاکنون اسکله نداشته و به‌تازگی در آن اسکله نصب‌شده است تا مردم بتوانند با سهولت بیشتری از این منطقه بازدید کنند.

هرمزگان سرشار از مناطق گردشگری بی‌نظیر

 ذوالقدر بابیان اینکه هرمزگان از بنادر و سواحل دیدنی و زیبایی برخوردار است که با توجه به مطلوب بودن آب‌وهوا در ایام نوروز به مردم کشور توصیه می‌شود از این نواحی و مناطق بازدید کنند، گفت: هرمزگان سرشار از اماکن گردشگری دیدنی و زیبایی‌های خدادادی است و به مردم سفارش می‌کنیم در سفرهای نوروزی خود بازدید از بنادر و  سواحل آن را در برنامه‌هایشان بگنجانند.

وی با اعلام اینکه خدمات رایگانی در مقوله گردشگری دریایی برای مسافران تدارک دیده‌شده است، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی برنامه‌های ویژه‌ای را در ایام نوروز برای گردشگران دریایی در نظر گرفته است و خدمات رایگانی را به متقاضیان ارائه می‌کند.

استفاده از ظرفیت‌های دریایی کشور

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه توسعه گردشگری دریایی نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم و افزایش امکانات است، گفت: باید از ظرفیت‌های دریایی کشور به نحو مطلوب استفاده کرد و اگر هدف توسعه گردشگری دریایی است باید ساخت اسکله‌های گردشگری و افزایش شناورهای مسافری دریایی با سرعت بیشتری در دستور کار قرار گیرد.

ذوالقدر ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی چند وقتی است که  ساخت اسکله‌های گردشگری را در دستور کار خود قرار داده است اما باید نسبت به اسکله‌های در دست‌ساخت نیز بیشتر اهتمام ورزد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.