| کد خبر: 163564 |

◄ ارائه خدمات متنوع رفاهی در بندر امام‌خمینی

مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) با تدارک برنامه‌های رفاهی و فرهنگی متنوع و رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی موفق به جلب رضایت آنان هنگام بازدید از این مجتمع بزرگ بندری شده است.

تین نیوز

مجتمع بندری امام‌خمینی(ره) با تدارک برنامه‌های رفاهی و فرهنگی متنوع و رایگان برای گردشگران و مهمانان نوروزی موفق به جلب رضایت آنان هنگام بازدید از این مجتمع بزرگ بندری شده است. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، این اداره کل ضمن تدارک برنامه‌های متنوع برای بازدیدکنندگان از مجتمع بندری امام خمینی(ره) و ارائه خدمات رفاهی رایگان متنوع طی ایام تعطیلات نوروزی، ضمن ایجاد فضایی مفرح و جذاب برای آنان، تلاش داشته که خاطره ماندگاری از این بازدید در یاد و خاطرشان برجای بگذارد.

ارائه رایگان نوشیدنی‌ها و غذاهای گرم به شکل سنتی نظیر چای و قهوه و نان  محلی، توزیع هدایای تبلیغاتی و  اسباب‌بازی ویژه خردسالان در کنار دیگر خدمات رفاهی همانند ارائه فوریت‌های پزشکی، تعمیرات خودرویی، آب اشامیدنی خنک و بهداشتی و ... بر جاذبه‌های دیدنی این مجتمع بزرگ بندری افزوده و بر تعداد بازدیدکنندگان طی روزهای اخیر به طور چشمگیری افزوده است.

همچنین اجرای موسیقی مفرح محلی همزمان با تماشای مناظر دریایی و بندری از دیگر برنامه‌های خاطره انگیز طی ایام تعطیلات نوروزی بوده که موجب شده گردشگران و مهمانان نوروزی با خاطره‌ای خوش از این بازدید، این بندر را ترک کنند.

یادآور می‌شود با هدف آشنایی مردم با نقش و جایگاه بنادر در کشور و زنجیره تأمین کالا و معرفی بهتر صنعت حمل‌و‌نقل دریایی به مخاطبان این مجتمع بندری هر ساله ضمن گشودن دروازه‌های خود به روی بازدیدکنندگان و علاقمندان زمینه مهیا برای تعمیق این شناخت و پیوند مردم با بندر و دریا فراهم می‌آورد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.