| کد خبر: 162606 |

آلفالاینر گزارش داد:

◄ ظرفیت مسیر اقیانوس آرام 8 درصد افزایش می‌یابد

ظرفیت برنامه‌ریزی شده بر روند مذاکرات در حال انجام برای قراردادهای خدماتی در این مسیر تاثیر خواهد گذاشت و انتظار می‌رود نرخ حمل‌ونقل به دلیل کاهش استفاده از کشتی‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد.

تین نیوز

بر اساس گزارش آلفالاینر ظرفیت مجموع مسیر اقیانوس آرام در ماه جولای 8 درصد افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از worldmaritimenews، تاکنون دو سرویس جدید برای این مسیر پیش‌بینی شده که منجر به ارتقای ظرفیت‌های این مسیر و افزایش سرویس‌ها خواهد شد. انتظار می رود که ظرفیت کلی برای هر دو ساحل غربی ایالات متحده آمریکا و ساحل شرقی ایالات متحده از 8 تا 9 درصد افزایش یابد و ظرفیت بیشتری نیز از ماه آوریل ایجاد شود.

آلفالاینر اعلام کرد: شناوری اتحاد کشتیرانی OCEAN Alliance با رشد کلی بیش از 10 درصد در حال افزایش ظرفیت بخش فله‌بر هستند، در حالی که کشتیرانی SM با راه‌اندازی یک سرویس جدید تا ماه می سال جاری میلادی ظرفیت خود را به دوبرابر افزایش خواهد داد.

APL  نیز اعلام کرد سرویس جدید (Eagle Express X (EXX، که در ماه ژوئیه 2018 راه‌اندازی خواهد شد، یک مسیر سریع 11 روزه را برای ترانزیت دریایی از لس‌آنجلس به شانگهای عرضه می‌کند. این چرخه جدید تعریف‌شده مسیر 10 روزه شرکت Matson  را به چالش خواهد کشید.

آلفالاینر گفت: ظرفیت برنامه‌ریزی شده بر روند مذاکرات در حال انجام برای قراردادهای خدماتی در این مسیر تاثیر خواهد گذاشت و انتظار می‌رود نرخ حمل‌ونقل به دلیل کاهش استفاده از کشتی‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد.

پس از یک بهبود اندک از ماه ژانویه تا فوریه، نرخ حمل‌ونقل در هفته‌های پیش‌رو کاهش خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.