| کد خبر: 162370 |

◄ پیشرفت دوبرابری حمل‌ونقل مسافران از بندر کیش

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از رونق ۱۰۵ درصدی جابجایی مسافر در ۱۱ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۸۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر مسافر از طریق ناوگان شناورهای مدرن و پیشرفته مستقر در این بندر، ترابری شدند.

تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش از رونق ۱۰۵ درصدی جابجایی مسافر در ۱۱ ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته سخن گفت و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۸۸۶ هزار و ۶۴۲ نفر مسافر از طریق ناوگان شناورهای مدرن و پیشرفته مستقر در این بندر، جابه‌جا شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، احمد شهریاری ادامه داد: طی ۱۱ ماهه سال جاری، ۴۴۵ هزار و ۵۵۲ نفر گردشگر در بندر کیش جابه‌جا شدند و شاهد افزایش ۱۱ درصدی در این زمینه بوده‌ایم.

به گفته شهریاری از آغاز سال جاری تا پایان بهمن‌ماه سال۹۶، درمجموع دو میلیون و ۶۶۴ هزار و ۳۸۵ تن انواع کالای نفتی و غیرنفتی در این بندر تخلیه و بارگیری شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از این میزان، دو میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۸۰ تن به کالای غیرنفتی  با رشد ۵۱ درصدی و ۳۰۵ هزار و  ۶۰۵ تن کالای نفتی با افزایش عملیات ۱۵ درصدی اختصاص دارد.

شهریاری  مجموع تردد شناورها به بندر کیش طی ۱۱ ماهه نخست سال جاری را ۱۳ هزار و ۹۰۵ فروند شناور با رشد ۱۹ درصدی اعلام  و خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۶۵۶ فروند شناور بالای هزار تن و ۱۳ هزار و ۲۴۹ فروند زیر هزار تن وزن داشته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.