| کد خبر: 160344 |

انتصاب مدیر پروژه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی

مدیر پروژه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با هدف توجه بیشتر به گردشگری دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور منصوب شد.

تین نیوز

مدیر پروژه توسعه زیرساخت های گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با هدف توجه بیشتر به گردشگری دریایی در سواحل شمال و جنوب کشور منصوب شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی ، با حکم محمدرضا الهیار عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی، مهدی کامیاب رودسری به عنوان مدیر پروژه توسعه  زیرساخت های گردشگری دریایی منصوب شد.

در متن حکم وی آمده است که مدیر پروژه توسعه  زیرساخت های گردشگری دریایی باید بندهای پنج گانه که در ادامه می آید را  مدنظر قرار دهد.

بر این اساس نیازسنجی و به روزرسانی مطالعات نظیر حمل و نقل مسافری دریایی و تعامل شهر و بندر، برقراری ارتباط و بهره گیری از تجارب موفق جهان و منطقه ای  و بومی سازی آن با لحاظ الکوهای اسلامی و ایرانی ، شناسایی مناطق مستعد گردشگری دریایی در سواحل شکور با بهر ه گیری از پتانسیل توان محیطی و سایر شاخص ها ی مورد استفاده در مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی کشور و ایجاد بستر مناسب جهت توسعه فعالیت بخش خصوصی در این زمینه، بررسی و بازتعریف ماموریت های بنادر شمالی جهت استفاده از ظرفیت های خالی آنها در جهت توسعه و برنامه ریزی ، ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم در بنادر مورد توجه قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.