| کد خبر: 160314 |

تدوین برنامه تشویق درآمد‌زایی و کاهش هزینه بنادر

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: منضبط کردن فرآیند کاهش هزینه ها از سال آینده مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: منضبط کردن فرآیند کاهش هزینه ها از سال آینده مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

به گزارش تین‌نیوز، پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی در گردهمایی روسای امور مالی بنادر کشور افزود: بخش قابل توجهی از مسئولیت بنادر بر عهده بخش مالی است و فعالیت های این گروه بر عملکرد هزینه و درآمدهای بنادر و سازمان بنادر و دریانوردی اثر گذار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مباحث مالی  تصمیم گرفته شده تا در سال ۹۷ تمرکز جدی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع، علاوه بر موارد حقوقی و رفاهی و ...، بر ساختارمند کردن و منضبط کردن فرآیند کاهش هزینه ها و افزایش درآمد ها باشد.

آرامی گفت: در برنامه جدید سازمان بنادر و دریانوردی طرح هایی برای پاداش و تشویق فعالیت های موفقیت آمیز بنادر در کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها پیش بینی شده است لذا امیدواریم  طرح یاد شده منجر به تغییرات قابل توجهی در این نسبت ها باشیم.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر حساسیت فعالیت بخش مالی بنادر عنوان کرد: مسئولیت کار این بخش بسیار بالا است و همواره حجم کار زیادی متوجه کارکنان است و از این حیث توجه لازم وجود دارد.کار دقیق بخش مالی، باعث ارتقا سطح شفافیت سازمان می شود و باید برای افزایش روز افزون آن تلاش کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.