| کد خبر: 160312 |

پیام سازمان بنادر و دریانوردی به مدعوین همایش ارگان‌های دریایی

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی ضمن قدردانی از همه گروه های دعوت شده به همایش ارگان های دریایی به دلیل لغو پروازها و منتفی شدن این همایش در چابهار، گفت: بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی به زودی و به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

تین نیوز

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی ضمن قدردانی از همه گروه های دعوت شده به همایش ارگان های دریایی به دلیل لغو پروازها و منتفی شدن این همایش در چابهار، گفت: بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی به زودی و به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

به گزارش  تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر مرزبان مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی با ارسال پیامی خطاب به مسوولان، مدیران و کارشناسان ارگانهای دریایی، انجمن ها و تشکل های غیر دولتی دریایی، شرکت های فعال در حوزه دریایی و بندری، میهمانان ویژه همایش و همچنین اصحاب رسانه ضمن قدردانی از افراد به جهت حضور چندساعته در فرودگاه و منتفی شدن همایش ارگان های دریایی در چابهار به دلیل لغو پروازها، اطمینان داد که این همایش به بهترین شکل ممکن به زودی برگزار شود.

متن پیام به این شرح است:

 بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور که با تصمیم شورای مدیران ارشد ارگان های دریایی قرار بود ۱۰بهمن ماه در چابهار برگزار شود، به دلیل شرایط نامساعد جوی و لغو پروازها، برگزار نشد و به زمان دیگری که به زودی اعلام می شود،موکول گردید.

اینجانب به عنوان مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی و به نیابت از سازمان بنادر و دریانوردی بر خود واجب می دانم، از همه فرهیختگان و عزیزانی که در فرودگاه به رغم خستگی یک روز کاری و معطلی های چند ساعته، صبورانه و بزرگوارانه با موضوع برخورد و شرایط ویژه را درک کردند و قدردان تلاش ها و زحمات همه برنامه ریزان بودند، صمیمانه تشکر می کنم.

هماهنگی ها و برنامه ریزی های زیادی در طول چهار ماه گذشته جهت برگزاری یک همایش آبرومندانه و نتیجه بخش صورت گرفت. حدود بیست جلسه در سطوح مختلف توسط میزبان همایش و دبیرخانه هماهنگی برگزار شد و ده ها مکاتبه و صدها تماس تلفنی انجام‌ پذیرفت که به آنها باید ده ها اقدام اجرایی و برگزاری حداقل پانزده جلسه کارگروه های پنل های تخصصی را هم اضافه کرد.

هماهنگی های بسیار خوبی میان آقایان اعتصام مدیرعامل تاید واتر و  صادقی گرما رودی به عنوان رییس و دبیر همایش و دکتر حق شناس، اینجانب و دیگر عوامل اجرایی همایش و نیز مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته بود تا بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی به بهترین شکل برپا شود،اما به دلیل شرایط غیر منتظره آب و هوایی که در یک دهه اخیر بی سابقه بود،این رویداد در تاریخ مدنظر ملغی شد. قطعا همه شما عزیزان نیز با این حقیر هم عقیده هستید که لغو همایش هرگز از ارزش زحمات مدیران و به ویژه مسوولان و عوامل اجرایی نکاسته و همه ما قدردان آن ها خواهیم بود.

در پایان اطمینان می دهیم، تمام مساعی و ظرفیت خود را بکار خواهیم گرفت تا با همفکری و هماهنگی میزبان همایش، در اولین فرصت برای برگزاری این رویداد  برنامه ریزی کنیم و به طور حتم استقبال کم نظیر شما از همایش ارگان های دریایی ما را دلگرم و مصمم تر برای این هدف مهم می کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.