| کد خبر: 160311 |

◄ به دنبال افزایش سهم بخش خصوصی در بنادر هستیم

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از همه ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود برای افزایش سهم بخش خصوصی در بنادر ایران استفاده می‌کنیم.

تین نیوز

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از همه ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود برای افزایش سهم بخش خصوصی در بنادر ایران استفاده می‌کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، هادی حق‌شناس اظهار کرد: به‌رغم حذف اصلاحیه ماده سه قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری توسط مجلس شورای اسلامی، در کار سازمان بنادر یا بنادر کشور وقفه‌ای ایجاد نمی‌شود.

حق شنای ادامه داد: در قانون مذکور به دنبال فعالیت شبانه‌روزی گمرک در بنادر،  مشارکت بیشتر بخش خصوصی و اتصال الکترونیکی بنادر و ارگان‌های مربوط به سیستم شبکه بنادر بودیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، او گفت: با تمام توان از طریق ارتباط خوبی که با گمرک داریم به دنبال شبانه‌روزی کردن فعالیت گمرک در بنادر هستیم.

او ادامه داد: همچنین این سازمان از همه ظرفیت‌های حقوقی و قانونی خود استفاده خواهد کرد تا بتواند سهم بخش خصوصی در بنادر ایران را افزایش دهد.  

حق‌شناس در ادامه گفت: اصلاحیه ماده سه، در سه بند ۱۰، ۱۱ و ۱۲ به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بازگردانده شد و با انجام اصلاحیه این کمیسیون مدنظر قرار گرفت که درنهایت مورد موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار نگرفت و حذف شد، درهرصورت باید تأکید کنیم که نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی محترم و در رأس امور است.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.