| کد خبر: 160174 |

ساخت موج‌شکن پرورش ماهی در استان مازندران

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت دوشاخه موج‌شکن پرورش ماهی در قفس در استان مازندران در منطقه کلارآباد خبر داد .

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از موافقت سازمان بنادر و دریانوردی با ساخت دوشاخه موج‌شکن پرورش ماهی در قفس در استان مازندران در منطقه کلارآباد خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، محمدتقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود : بر اساس مجوز صادره از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت کلار گستر نیکو مجاز است نسبت به احداث دوشاخه موج‌شکن جمعاً به طول ۷۷۵ متر، راه دسترسی به طول ۱۴۶ متر و اسکله به طول ۱۸۶ متر و عرض ۱۲متر اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی امور سواحل این اداره کل ،تاکنون ۱۵ مورد مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی،موج‌شکن،اسکله،مجتمع تفریحی،بندر صیادی و... در مناطق ساحلی استان(حد فاصل رامسر- ساری)از سوی کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر گردید.

 انزان پور افزود: این مجوز به استناد بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و ماده‌واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، صرفاً جهت متقاضی صادر گردیده و بدون هماهنگی این سازمان، قابل‌واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نمی‌باشد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل خاطرنشان کرد : به‌منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وسازهای غیراصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری ، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا ورودهای قابل کشتیرانی اقدام نمایند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.