| کد خبر: 159888 |

مراسم یادبود خدمه نفت‌کش سانچی در بندر امام خمینی(ره)

مراسم یادبود شهدای خدمت به‌منظور تکریم سربازان جبهه اقتصادی کشور- جان‌باختگان سانحه‌ی جانگداز نفت‌کش سانچی- با حضور خانواده دو تن از بازماندگان این شهدا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، امام‌جمعه و جمعی از مدیران، کارکنان وادارات و نهادها و مردم قدرشناس بندر امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

تین نیوز

مراسم یادبود شهدای خدمت به‌منظور تکریم سربازان جبهه اقتصادی کشور- جان‌باختگان  سانحه‌ی جانگداز  نفت‌کش  سانچی- با حضور خانواده دو تن از بازماندگان این شهدا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، امام‌جمعه و جمعی از مدیران، کارکنان وادارات و نهادها و مردم قدرشناس بندر امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در این مراسم که خانواده‌های شهید سامری و بشارتی حضور داشتند، ضمن قرائت پیام‌های تسلیت مقام معظم رهبری و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، یاد و خاطره‌ی شهدای گران‌قدر سانحه‌ی جانگداز نفت‌کش سانچی گرامی داشته شد.

در جریان این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین تابش امام‌جمعه بندر امام خمینی(ره) طی سخنانی  با گرامیداشت یاد شهدای خدمت، که درراه ادای وظیفه جان خود را از دست دادند، با اشاره به فرمایش گهرباری از امیر مؤمنان،  صبر در برابر شدائد و بلایا را از نشانه‌های  مؤمنین برشمرده و آن را دارای اجر نزد خداوند متعال  دانست.

در این مراسم که به همت روابط عمومی  این اداره کل برگزار شد،  شرکت‌کنندگان از اقشار مختلف وادارات و نهادهای نظامی و انتظامی ضمن قرائت فاتحه و قرآن و نثار آن به روح درگذشتگان،  رحمت و مغفرت الهی را برای آنان مسألت کرده و مراتب قدرشناسی و همدردی خود را با بازماندگان ابراز نمودند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.