| کد خبر: 158863 |

تمام تلاش بر توسعه بندر لنگه است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:بندر لنگه برای آنکه بتواند به دوران اوج خود بازگردد نیازمند فعالیت بیشتر مدیران این بندر است.

تین نیوز
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت:بندر لنگه برای آنکه بتواند به دوران اوج خود بازگردد نیازمند فعالیت بیشتر مدیران این بندر است.

به گزارش تین نیوز الله مراد عفیفی پور در مراسم  تودیع و معارفه مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه با بیان این مطلب  افزود: باوجود اینکه تمامی مدیران بندر لنگه طی دوران خدمت خود منشأ خدمات زیادی برای توسعه این بندر و شکوفایی اقتصادی دریایی منطقه بودند، اما ما مسئولان به عنوان متولیان امر همچون مردم انتظار داریم که این بندر به جایگاه تاریخی و دوران اوج خود بازگردد. 

 وی درباره  کارنامه اجرایی مدیر جدید  بندر لنگه خاطرنشان کرد: کاپیتان عسکری نسب کارش را به عنوان یک متخصص دریایی از بنادر استان هرمزگان شروع کرد و پله های ترقی را از سطح کارشناسی تا مدیریت طی کرده است.  وی مسئولیت هایی همچون معاون عملیات بندر شهید باهنر، مدیریت بندر کیش و رییس اداره حفاظت دریایی بنادر هرمزگان را هم داشته است.

محمود صابری مدیر پیشین اداره بندر و دریانوردی لنگه هم در این مراسم  گزارشی از عملکرد ۲۸ ماهه مدیریت خود ارایه کرد و گفت:پیگیری برای تکمیل فاز دوم طرح لایروبی بندر لنگه، کانتینری کردن این بندر، شروع عملیات راهنمایی کشتی برای نخستین بار، کسب رتبه نخست ترانزیت خودرو در سطح بنادر کشور، برگزاری بزرگترین و متنوع ترین جشنواره دریایی منطقه غرب استان، راه اندازی خطوط دریایی به مقصد عمان و قطر، استقرار یک فروند یدک کش آتش خوارو  تجهیزات مقابله با آلودگی از جمله کارهایی بوده که انجام شده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی قاسم عسکری نسب مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی لنگه نیز تصریح کرد: منطقه دریایی غرب استان علاوه بر مدیریت و نظارت بر هفت بندر تجاری و مسافری، پشتیبانی از هشت جزیره و ۵۷۵ کیلومتر نوار ساحلی با احتساب سواحل پیرامونی جزایر را بر عهده دارد. لذا تمام سعی ما بر توسعه این بندر خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.