| کد خبر: 157652 |

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد مطرح کرد:

ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه ، عراق و افغانستان اصلی ترین برنامه بندرامیرآباد

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با دارا بودن ۱۵پست اسکله با ظرفیت تخلیه و بارگیری ۷,۵ میلیون تن درسال یکی از راهبردی ترین بنادر در ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه ، افغانستان و عراق می باشد.

تین نیوز

منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با دارا بودن ۱۵پست اسکله با ظرفیت تخلیه و بارگیری ۷,۵ میلیون تن درسال یکی از راهبردی ترین بنادر در ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه ، افغانستان و عراق می باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد، مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در حاشیه بازدید ازغرفه بندرامیرآباد در دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل وصنایع وابسته در گفتگو با خبرنگاران  با بیان این مطلب گفت ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه ، عراق و افغانستان از اصلی ترین برنامه های این بندر می باشد که می تواند نقش بسزایی را در تولید و اشتغال منطقه ایفا کند.

رضوانی با اشاره به  اینکه اسکله رو رو ریلی می تواند ترانزیت کالا را فعال تر نماید افزود با افتتاح اسکله رو رو ریلی  انواع کالا از قبیل چوب ، غلات ، کانتینر یخچالی ، گوشت و صیفی جات میان بندرامیرآباد و کشور روسیه ترانزیت می شود.

وی همچنین اظهار داشت در حال حاضر ۲۰ شرکت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد سرمایه گذاری کرده اند و این بندر به عنوان اولین بندر در سطح بنادر کشور می باشد که کارخانه تولیدی  آن عملیاتی شده است.

مدیربندرامیرآباد با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد سرمایه گذاران داخلی و خارجی فعال هستند خاطرنشان کرد تاکنون بالغ بر هزارو صد میلیارد تومان  از قبیل سیلوها، انبارها و کارخانه های تولیدی با اشتغال زایی ۱۶۰۰ نفر در این بندر توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

گفتنی است با فرا رسیدن ۲۶ آذر روز حمل ونقل ،دومین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل و صنایع وابسته  با حضور منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری به مدت سه روز در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران درحال برگزاری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.