| کد خبر: 156959 |

تقدیر جامعه معلولان از مدیرکل بنادر هرمزگان

به‌منظور گرامیداشت هفته وحدت و به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن بزرگ 4000 نفری خانواده دریایی و بندری هرمزگان در شهرک شهید باهنر بندرعباس و با استقبال گسترده جامعه هدف برگزار شد.

تین نیوز

به‌منظور گرامیداشت هفته وحدت و به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، جشن بزرگ 4000 نفری خانواده دریایی و بندری هرمزگان در شهرک شهید باهنر بندرعباس و با استقبال گسترده جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، این برنامه در حالی در محوطه فضای سبز شهرک مسکونی شهید باهنر بندرعباس برگزار شد که جمعیت چشمگیری از جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان شامل حدود چهار هزار نفر از مدیران و کارکنان بنادر هرمزگان (بنادر تابعه مرکز، شرق و غرب استان و همچنین جزایر خلیج‌فارس) و اعضای خانواده‌های آن‌ها حضور داشتند.

این برنامه در دو بخش جداگانه برگزار شد؛ در بخش نخست "جشنواره اخلاق و مهرورزی" شامل بازارچه فروش غذا به نفع کودکان سرطانی و نمایشگاه عرضه محصولات صنایع‌دستی و آثار هنری تولیدشده توسط اعضای  انجمن ضایعات نخاعی استان هرمزگان بود که از ساعت 17 آغاز و تا حوالی ساعت 22:30 شب ادامه داشت.

در بخش دوم برنامه که جشن بزرگ خانواده با عنوان "رحمهٌ لِلعالمین" از ساعت 19:30 آغاز و به مدت سه ساعت ادامه داشت، گروه‌های مختلف هنری به اجرای برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده پرداختند.

در ابتدای این مراسم باشکوه، "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت به آحاد جامعه دریایی و بندری، لزوم پیروی از سیره پیامبر مکرم اسلام و ائمه معصومین را یادآور شد.

وی طی سخنانی به تشریح اهمیت و تاثیرات مختلف برگزاری چنین جشنواره‌ها، رویدادها و مراسماتی برای ایجاد فرهنگ نشاط و شادمانی در میان خانواده‌های کارکنان بنادر پرداخت. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان توجه ویژه به مسئولیت‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ اخلاق و مهرورزی و همچنین عمل به رسالت‌های انسانی و اسلامی را ازجمله دغدغه های های مدیران این اداره کل برشمرد و نمود عینی توجه به این دغدغه‌ها را در قالب برگزاری جشنواره‌ها، گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی و همچنین حمایت از گروه‌های نیازمند کمک مادی و معنوی در جامعه دانست.

شایان‌ذکر است، اجرای سرود ملی و همخوانی توسط گروه هنری ناشنوایان "آوای دستان"، پخش نماهنگ‌های شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اجرای برنامه‌های زنده استندآپ کمدی، موسیقی و تقلید صدا، مسابقه ویژه کودکان و بزرگسالان، قرعه کشی و اهداء جوایز از جمله برنامه های این مراسم بود.

از جمله بخش های قابل توجه این مراسم، اهداء یک لوح هنری معرق چوب منقش به نشان و لوگوی سازمان بنادر به مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بود که توسط یکی از اعضای انجمن ضایعات نخاعی بندرعباس در راستای اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در زمینه مسئولیت های اجتماعی و همچنین به پاس حمایت های این مجموعه از جامعه معلولان استان صورت گرفت.

گفتنی است، جشن 4000 نفری خانواده بزرگ دریایی و بندری هرمزگان، گسترده ترین و باشکوه ترین رویداد مناسبتی این استان محسوب می شود که طی سال جاری در سطح دستگاه های دولتی هرمزگان برگزار شده و از سوی دیگر، از سال 90 تاکنون چنین جشنواره خانوادگی با حضور جمعیت چندین هزارنفری، برای نخستین بار در سطح اداره کل بنادر و دریانوردی استان و بنادر تابعه آن برگزار شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.