| کد خبر: 156525 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان خبر داد:

رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینری در بنادر چابهار طی ۸ ماه نخست امسال

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بنادر چابهار طی ۸ ماهه امسال خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان از رشد ۵۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بنادر چابهار طی ۸ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ۸ ماهه امسال تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بنادر چابهار ۵۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر چابهار با رشد ۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، افزایش مطلوب خدمات لجستیکی در بنادر استان را نشـان می‌دهد.

آقایی در ادامه عنوان کرد: بندر چابهار با برخورداری از پایانه مجهز کانتینری، ۱۵ پست اسکله به طول ۳ کیلومتر، آبخور ۱۶.۵ متر و ۶۰ هکتار بارانداز قابلیت تخلیه و بارگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد.

شایان‌ذکر است؛ افزایش ضریب ایمنی کالا از نظر سرقت و صدمه به محمولات، افزایش سرعت تخلیه و بارگیری، صرفه‌جویی در زمان حمل، کاهش هزینه تخلیه و بارگیری، باز نشدن درب کانتینر از مبدأ تا مقصد، استقرار تناژ قابل‌توجهی از کالا در یک کانتینر، سهولت در چیدمان و استفاده بهینه از فضا در محل تخلیه و بارگیری به عنوان مهم‌ترین مزایای این نوع از حمل‌ونقل می‌باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.