| کد خبر: 156285 |

توضیح آقایی درباره طلب قرارگاه خاتم الانبیا

بهروز آقاییمدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پرداخت کامل مطالبات قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه فاز ۱ توسعه بندر شهید بهشتی به صورت نقدی خبر داد.

تین نیوز

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پرداخت کامل مطالبات قرارگاه خاتم به عنوان پیمانکار پروژه فاز ۱ توسعه بندر شهید بهشتی به صورت نقدی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، آقایی در خصوص نظارت بر قاچاق کالا از این بندر گفت: هیچ کالایی بدون بررسی و نظارت گمرک از این بندر خارج نمی شود. ضمن اینکه کارشناسان گمرک در کلیه ورودی ها  و خروجی های منطقه بندر چابهار مستقر شدند. نرم افزارهای مربوط به گمرک در سامانه های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز قابل دسترسی است.

آقایی در خصوص افزایش هزینه های تعرفه ای مالکان شناورهای بومی و محلی، خاطرنشان کرد: تعرفه حمل و نقل دریایی برای کلیه مناطق و سواحل یکسان بوده و سازمان بنادر و دریانوردی مبلغ تعرفه را به ادارات کل بنادر استانها ابلاغ می کنند.

به گزارش مهر، آقایی درباره پرداخت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در حال حاضر هیچ گونه بدهی به پیمانکار پروژه ندارد و کلیه مطالبات قرارگاه تاکنون پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات قرارگاه به صورت اوراق اسناد خزانه نبوده و مبالغ پیمانکار پروژه را نقداً پرداخت کردیم.

پیش از این سردار عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، گفت: «بالغ بر ۹۰ پروژه در شهر تهران به دست این قرارگاه اجرا شده که از این میان، ۷۰ پروژه به پایان رسیده و ۲۰ پروژه در حال انجام است، پروژه‌های پل صدر، تونل نیایش و کاروانسرای سنگی از جمله آنها بوده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.