| کد خبر: 156191 |

در جلسه شورای اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان؛

محمود صابری به عنوان معاون جدید بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شد

در جلسه شورای اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان که روز گذشته با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات حمیدرضا محمدحسینی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، محمود صابری در قامت معاون جدید حکم خود را از عالی‌ترین مقام حوزه دریایی و بندری هرمزگان دریافت کرد.

تین نیوز

در جلسه شورای اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان که روز گذشته با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، ضمن تجلیل از خدمات حمیدرضا محمدحسینی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، محمود صابری در قامت معاون جدید حکم خود را از عالی‌ترین مقام حوزه دریایی و بندری هرمزگان دریافت کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، الله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این نشست طی اظهاراتی ضمن قدردانی از خدمات شایسته محمد حسینی در طول دوران تصدی در سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای وی در مسئولیت جدید و خدمت به مردم شرق استان آرزوی توفیق کرد.

عفیفی پور در بخش دیگری از سخنانش تغییرات مدیریتی به عنوان اقدامی به منظور پویایی و زایندگی یک سازمان برشمرد و افزود: یک سازمان زنده و پویا، سازمانی است که از درون خود نیروی متخصص به منظور راهبری مسئولیت‌های مهم پرورش دهد.

این مقام مسئول ساماندهی کلیه فضاهای اداری به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعین، وصول درآمدهای اداره کل، ارائه خدمات رفاهی به پرسنل بر اساس امکانات پیش‌بینی شده به شکل متوازن، توجه به امکانات درمانی، رفاهی و خدماتی مورد نیاز کارکنان و خانواده‌ای آن‌ها را به‌عنوان مهم‌ترین مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان توجه به سلامت پرسنل، به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های هر سازمان اشاره کرد و گفت: برگزاری معاینات ادواری با هدف تأمین سلامت همکاران و پیشگیری از بیماری‌های پنهان می‌بایست به شکل مستمر برگزار گردد و این معاونت مکلف به اجرا، پایش و ارزیابی آن است.

وی در ادامه تصریح کرد: مباحث مربوط به امور بیمه‌ای نباید به‌عنوان دغدغه همکاران تلقی شود و بخشی از پیگیری‌ها منوط به بیمه در خود استان قابل حل است و بخشی دیگر که به شکل متمرکز در مرکز انجام می‌پذیرد باید به جد در سازمان پیگیری شود.

وی بر لزوم برگزاری جشنواره‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی با هدف ایجاد فضای پویا برای خانواده پرسنل تأکید داشت و گفت: کارکنانی که از نشاط، بهجت و سرور برخوردار باشد بی‌شک وفاق و همبستگی و تعلق سازمانی در آن ارتقا می‌یابد در نتیجه تعاملات اجتماعی و حرکت به سوی سیاست‌های کلان سازمانی با شتاب بیشتری به سمت اهداف ترسیم شده سوق می‌یابد.

عفیفی پور، توجه به نیاز بهداشتی و درمانی کارکنان را از جمله تکالیف مهم معاونت توسعه و مدیریت برشمرد و اظهار کرد: ملزومات تهیه شده و خدمات پزشکی که در درمانگاه بندر و شهرک‌های مسکونی ارائه می‌شود نباید معطوف به همان بندر و شهرک باشد بلکه از بعد مسئولیت‌های اجتماعی و انسانی به همان میزان نیز باید در خدمت روستاهای همجوار و جغرافیای پیرامون قرار گیرد.

 وی افزود: در بعد جهانی نیز مجتمع بندری شهید رجایی با توجه به جایگاه بین‌المللی و کنوانسیونی خود در حوزه سلامت چه در خشکی و دریا خدمات قابل‌توجهی را به خدمه شناورها ارائه می‌نماید که بسط و گسترش این خدمات پزشکی به‌عنوان رئوس اصلی و تکالیف انسانی و اجتماعی به جد می‌بایست دنبال شود.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، «محمود صابری» معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام اولویت‌های کاری خود، به بیان برنامه تدوین شده در حوزه کاری خویش برای تحقق اهداف سازمانی پرداخت.

گفتنی است، صابری از مردادماه ۹۴ تاکنون مدیریت اداره بنادر و دریانوردی لنگه و بنادر تابعه آن در غرب استان هرمزگان را بر عهده داشته است.

مشاور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ریاست مرکز آموزش بندر شهید رجایی، فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج و امور ایثارگران این اداره کل و همچنین دبیری کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هرمزگان از جمله سوابق معاون جدید توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اعلام شده است.

حمیدرضا محمدحسینی نیز از بهمن‌ماه سال ۹۳ تاکنون به مدت ۳۴ ماه، تصدی توسعه مدیریت و منابع این اداره کل را بر عهده داشت که هفته پیش با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سکاندار جدید بندر شهید باهنر و بنادر تابعه آن در شرق هرمزگان منصوب و معرفی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.