| کد خبر: 155960 |

معاون توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی:

بندرنوشهر ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به جایگاه بندرنوشهر گفت:بندر نوشهر ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادرودریانوردی با اشاره به جایگاه بندرنوشهر گفت:بندر نوشهر ریشه در تاریخ و فرهنگ منطقه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران، منصور آرامی روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام این مطلب افزود:اقتصاد منطقه با بندر گره خورده است لذا باید از ظرفیت های آن برای توسعه همه جانبه منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به مسؤلیت اجتماعی بندردر قبال مردم منطقه اظهار داشت: با بهره برداری مطلوب از فرصت های طلایی موجود در بندرنوشهر برای انجام فعالیت های تجاری ،گردشگری و ورزشی می توان زمینه رشد و شکوفایی منطقه فراهم کرد.

عضو هیأت عامل سازمان بنادرو دریانوردی با قدردانی از زحمات سیاوش رضوانی مدیرکل پیشین، محمدتقی انزان پور را به عنوان مدیرکل جدید بنادرو دریانوردی استان مازندران معرفی و برای ایشان در این مسؤلیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه محمدتقی انزان پور مدیرکل جدید بنادرودریانوردی استان مازندران، ضمن قدردانی از زحمات مدیران گذشته بندر نوشهر، ابراز امیدواری کرد با همت و یکدلی تمام همکاران بتواند بندر نوشهر را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی با بیان اینکه بندرنوشهر تنها رکن اقتصادی غرب استان مازندران است بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های  آن در بخش های تجاری،گردشگری، فعالیت های ارزش افزوده مرتبط با مناطق ویژه اقتصادی  و برقراری تعامل سازنده بین بندر و شهر تأکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.