| کد خبر: 155935 |

درخشش مجدد روابط عمومی بندرخرمشهر در جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در سیزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برای سومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

تین نیوز

روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر در سیزدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برای سومین سال پیاپی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر،در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که روز گذشته با حضور جمعی از اساتید برجسته و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و نشان ویژه  روابط عمومی بندرخرمشهر به عنوان روابط عمومی برتر مورد تقدیر قرار گرفت.  

روابط عمومی بندرخرمشهر بر اساس رأی هیئت داوران به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در رشته "ارتباطات رسانه ای"موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر ایران شد.

در این دوره از جشنواره که با موضوع " نقش روابط عمومی در توسعه پایدار" برگزار شد۱۲ مقاله پیرامون موضوعات آب،  محیط زیست، حفظ سرزمین و نقش روابط عمومی در توسعه پایدار صنعت، سلامت، اقتصاد و فرهنگ از محورهای اصلی این دوره از سمپوزیوم بود و در این رویداد علمی، از سوی استادان و صاحبنظران برجسته روابط عمومی، ارتباطات و پیشرفت پایدار در سه پنل مستقل ارائه شد.

روابط عمومی بندرخرمشهر در سال گذشته در سیزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در بخش "خلاقیت" عنوان برتر را کسب کرده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.