| کد خبر: 155777 |

توسعه سواحل مکران، دروازه ورود به کشورهای آسیایی و CIS

دکتر باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری در رأس هیأتی صبح امروز از تجهیزات و زیرساختهای طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید به عمل آورد.

تین نیوز
دکتر باقر کرد معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری در رأس هیأتی صبح امروز از تجهیزات و زیرساختهای طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید به عمل آورد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری که با هدف بازدید از طرح های عمرانی و روند تکمیل خط ریل چابهار – ایرانشهر - زاهدان به منطقه جنوب استان سفر کرده است، از پروژه طرح و توسعه بندر شهید بهشتی چابهار بازدید کرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد : با توجه به سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه و  فرمایشات مقام معظم رهبری بر اهمیت توسعه سواحل مکران، موقعیت ویژه ترانزیتی و ترانشیپی بندر چابهار به عنوان دروازه ورود به کشورهای آسیایی و CIS؛ تکمیل و بهره برداری از پروژه احداث خط آهن چابهار- ایرانشهر- زاهدان و اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی کشور؛ موجبات تسریع عملیات در بندر، روان سازی  جاده های مواصلاتی ترانزیتی، افزایش ایمنی و صرفه جویی های اقتصادی را فراهم خواهد آورد که  تسهیل تجارت در بخش های ریلی و جاده ای را در پی خواهد داشت.

آقایی خاطرنشان ساخت : تقویت خطوط ریلی بنادر و اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی از اهداف وزارت راه و شهرسازی و سازمان بنادر و دریانوردی می باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.