| کد خبر: 155612 |

برگزاری چهارمین دوره آزمون های دریانوردی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری چهارمین دوره آزمون های دریانوردی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد.

تین نیوز

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از برگزاری چهارمین دوره آزمون های دریانوردی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران،سعید کیاکجوری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون‌ ها با اعلام این مطلب افزود: این آزمون ها توسط قسمت آزمون و اسناد دریانوردان اداره کل و با حضور 22 متقاضی طی روزهای 20 تا 24 آبان ماه در رسته های مختلف برگزار گردید.

وی با اشاره به لزوم کسب آموزش های مناسب و  کاربردی توسط داوطلبان و بالابردن سطح دانش تخصصی دریایی آنان، استفاده از منابع آموزشی مناسب و کتب مرجع دریایی و شناخت کافی از ظرفیت های موجود در صنعت حمل و نقل دریایی را زمینه ساز شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش این صنعت بزرگ و در راستای کمک به اقتصاد ملی برشمرد.

گفتنی است آزمون های دوره چهارم در سمت های فرمانده کمتر از 3000 سفرهای نزدیک به ساحل، افسر مهندس سوم کمتر از3000 کیلووات سفرهای نزدیک به ساحل، کاربر موتورهای دریایی کمتر از 750 کیلووات سفرهای نزدیک به ساحل، ملوان موتور بالای 750 کیلووات سفرهای نامحدود، افسر دوم کمتر از 500 سفرهای نزدیک به ساحل، تطبیقی ملوان عمومی کمتر از 500 سفرهای نزدیک به ساحل و ملوان عرشه بالای 500 سفرهای نامحدود برگزار گردید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.