| کد خبر: 155431 |

قدردانی معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در حوزه سواحل

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز ساحلی قدردانی کرد .

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز ساحلی قدردانی کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر ودریانوردی نوشهر، محمدرضا الهیار روز شنبه 27 آبان ماه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بندر نوشهر در حوزه فنی و نگهداری تجهیزات با اعلام این مطلب افزود : اقدامات خوبی در راستای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل در سطح استان مازندران صورت گرفته است .

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به موضوع گردشگری دریایی خاطر نشان کرد: بندر نوشهر با توجه به نزدیکی به پایتخت ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری دریایی دارد و با احداث آزاد راه تهران - شمال نقش و اهمیت بندر با سابقه نوشهر بیش از پیش نمایان خواهد شد .

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی همچنین از حمایت جدی حوزه معاونت مهندسی و امور زیر بنایی سازمان برای رفع مشکلات و چالش های مرتبط با بخش فنی و نگهداری تجهیزات و تامین امکانات مورد نیاز در این بخش خبر داد .

سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از حمایت های جدی معاونت مهندسی و توسعه امور زیر بنایی از پروژه های زیر بنایی بندر نوشهر خواستار مساعدت مدیران ارشد سازمان در جهت تسریع در بهره برداری از پروژه های در دست اقدام در بندر نوشهر شد .

در ادامه محسن مصطفایی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به ارائه گزارشی در زمینه اقدامات انجام شده در بخش های زیر بنایی ، سواحل و نگهداری تجهیزات طی سالهای اخیر پرداخت

وی با تشریح چالش های فرا روی بندر نوشهر در بخش نگهداری تجهیزات، سواحل و امور زیر بنایی خواستار مساعدت مسئولان ذیربط برای تسریع در اجرایی نمودن پروژه سامانه رسوبگیر بندر نوشهر ، راه اندازی pm تجهیزاتی بنادر ، تامین تجهیزات استراتژیک ، تامین اعتبار مورد نیاز برای امور سواحل و .. شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.