| کد خبر: 155152 |

اولین فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در بندرلنگه معارفه شد

طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بندرلنگه ، فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت و معاونین اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و همراهی تنی چند از نمایندگان بلند پایه نظامی و انتظامی شهرستان بندر لنگه ، اولین فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در این بندر معارفه شد.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بندرلنگه ، فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیریت و معاونین اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و همراهی تنی چند از نمایندگان بلند پایه نظامی و انتظامی شهرستان بندر لنگه ، اولین فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در این بندر معارفه شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بندر لنگه؛ در آیین برگزاری این مراسم مدیر بنادر و دریانوردی بندر لنگه ضمن خیرمقدم گویی به فرمانده گارد سازمان از تلاش های سید قاسم حسینی در مدت حضور در رأس گارد بندر تقدیر کرد .

مدیر بنادر و دریانوردی بندرلنگه در آغاز مراسم، ضمن عرض خیرمقدم به حاضران بر تلاش مجدانه بنادر و دریانوردی بندرلنگه در تعامل با مراجع قضایی شهرستان بندرلنگه و حمایت‌ کامل از برنامه‌های پیشرو یگان حفاظت این بندر تاکید کرد.

محمود صابری به نقش اساسی پلیس در برقراری امنیت نیز اشاره کرد و گفت : واحد گارد و انتظامات سابق بندرلنگه که زحمات بسیاری در عرصه امنیت این مجموعه متحمل شده از این پس بعنوان یگان حفاظت و در تعامل کامل با نیروی انتظامی و البته به عنوان ضابط قضایی با دیگر مراجع قضایی به کار خود ادامه خواهد داد.

صابری با اشاره به اینکه یگان حفاظت ، به عنوان پیشانی و خط مقدم حضور فیزیکی در هر بندر است گفت : اخلاق مداری و احترام به مشتریان از جمله اهداف مهم انسانی و سازمانی ما می باشد که امیدوارم بیش از پیش مورد تاکید قرار گیرد.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بیان تاریخچه فعالیت نیروی های حفاظتی در سازمان بنادر و دریانوردی از تبدیل گارد سابق به یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی در بهمن ماه 1395 خبر داد و گفت دستورالعمل اجرای آن که در تاریخ ۹/۶/۱۳۹۴ از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به این سازمان ابلاغ شد و در بهمن ماه 1395 به اجرا در آمد.

سرهنگ جعفر اطمانی با بیان اینکه یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از جایگاه قانونی بین تمامی سازمان ها و ارگان های دولتی برخوردار است افزود فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی از افسران شاغل در نیروی انتظامی با معرفی مدیرعامل سازمان و تأیید ستادکل نیروهای مسلح و با حکم فرماندهی نیروی انتظامی منصوب می شود .

در پایان این آیین ، محمود صابری مدیر بنادرو دریانوردی بندرلنگه لوح انتصاب بهنام جوکار به عنوان فرمانده یگان حفاظت بندرلنگه قرائت و به وی اهدا نمود و از زحمات عدنان عبدالرضایی مدنی تقدیر کرد.

گفتنی است از سال 1395 با تفاهم سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل یگان حافظت در سازمان بنادر و دریانوردی،بهنام جوکار اولین فرمانده یگان حفاظت است که در سازمان بنادر و دریانوردی معارفه می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.