| کد خبر: 154507 |

آیین تکریم و معارفه مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر برگزار شد

در آیینی ویژه ضمن تجلیل از خدمات عادل دریس مدیر کل سابق بندر و دریانوردی خرمشهر محمد محسنی به عنوان مدیر کل جدید این بندر معرفی شد.

تین نیوز

در آیینی ویژه ضمن تجلیل از خدمات عادل دریس مدیر کل سابق بندر و دریانوردی خرمشهر محمد محسنی به عنوان مدیر کل جدید این بندر معرفی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر خرمشهر، این مراسم عصر امروز با حضور دکتر محمد علی حسن زاده عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مسؤلان ارگان های دولتی شهرستان خرمشهر و شرکت های خصوصی مستقر در مجتمع بندری خرمشهر در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به نقش بندر خرمشهر در دوران دفاع مقدس گفت: مقاومت 34 روزه شهرستان خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی مدیون حمایت های لجستیک بندرخرمشهر بود.

حسن زاده با بیان اینکه امروزه بیشتر بخش های شهر خرمشهر تحرک ندارد افزود: امیدواریم با کاهش بیکاری علاوه بر افزایش امید به زندگی در خرمشهر، دین خود را به مردم شهید پرور آن ادا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بندرخرمشهر سالها مهمترین بندر کشور بود و مردم خرمشهر انتظارات زیادی از این بندر دارند ابراز امیدواری کرد که مدیر کل جدید با تجارب ارزنده خود از بنادر هرمزگان ، کاهش بیکاری را به عنوان مهم ترین شاخص خود در نظر بگیرد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر از آمادگی این سازمان در زمینه های گوناگون برای احیای بندرخرمشهر خبر داد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خوزستان در ادامه این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی کارکنان بندر و دریانوردی خرمشهر طی سال های مدیریت خود از همه کارکنان طلب حلالیت کرد.

عادل دریس جایگاه کنونی بندرخرمشهر را مرهون زحمات و تلاش های مدیران قبلی و کارکنان زحمت کش این مجتمع بندری دانست.

وی در ادامه افزود: اقدامات شاخصی که کارکنان بندر خرمشهر در سال های اخیر انجام دادند باعث شد سازمان بنادر سازمان در سال 91 طی یک اقدام به منظور تقدیر از مردم خرمشهر به این نتیجه برسد که بندرخرمشهر را به عنوان یک اداره کل مطرح سازمان بپذیرد و اعتبارات خوبی به این بندر اختصاص دهد.

مدیر کل سابق بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه سازمان بنادر در امر بازسازی پیشگام بود گفت: شناورسازی 182 فروند مغروقه نتیجه تلاش های بی وقفه سازمان بنادر و دریانوردی است.

دریس با اشاره به اهمیت بندرخرمشهر در سازمان بنادر و دریانوردی اظهار داشت: تقریبا هر دو ماه یک بار جلسه ای در وزارت امور خارجه برای پیگیری بحث راه اندازی دفتر مشترک هماهنگی ایران و عراق برگزار می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این پیگیری ها فرصت بهره برداری از ظرفیت های بندرخرمشهر را مهیا سازد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: امیدواریم مدیر کل جدید بندر خرمشهر با انگیزه بیشتری نسبت به پیشینیان این موضوع را پیگیری کند و موضوعی مانند لایروبی را که شاید دست یابی به آن سخت باشد به عنوان شاخص در نظر بگیرد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر نیز از مدیر عامل سازمان بنادر و اعضای هیئت عامل بابت اعتماد و انتخاب برای این سمت تشکر و قدردانی کرد.

محمد محسنی طی سخنانی محورها و برنامه های و فعالیت خود در این اداره کل را تشریح کرد.

وی خطاب به حاضران در این مراسم گفت: اطمینان راسخ دارم که شما عزیزان در آینده ای نه چندان دور رونق خرمشهر را مشاهده خواهید کرد و با برنامه ریزی ، توان و اراده و تخصص در بندر خرمشهر می توانیم علاقه مندی و اشتیاق مردم به زندگی در خرمشهر را افزایش دهیم.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر تثبیت جمعیت در نقاط ساحلی شهرستان خرمشهر را یکی از برنامه های خود عنوان کرد و افزود: تلاش می کنم بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه توسعه دریامحور و سیاست های وزارت راه و شهرسازی انجام وظیفه کنم.

محسنی ادامه داد: دو اصل بیقراری در انجام وظیفه و کمال طلبی در نتیجه امور را سر لوحه فعالیت خود قرار خواهم داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای رونق بندرخرمشهر به کار خواهد گرفت خواستار ادامه همکاری و حمایت کارکنان بندرخرمشهر و مسؤلان شهرستان خرمشهر شد.

مشاور فرهنگی مدیر کل و رئیس حوزه فرهنگی بندر خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات دریس مدیر کل سابق بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: بندرخرمشهر اکنون بندری پررونق است و از خمودگی خارج شده و اکنون در حال بازسازی و نوسازی است و هنوز هم نیاز به تجهیز دارد.

حجت الاسلام و المسلمین کریم باویه مهندس عادل دریس را مدیر ارزشی توصیف کرد و گفت: مدیریت مجموعه ای مانند بنادر وظیفه بسیار سختی است.

وی با بیان اینکه در دین اسلام 44 هزار حدیث در زمینه مدیریت وجود دارد اظهار داشت :امروزه مدیریت می بایست تلفیقی از مدیریت نوین و اسلامی باشد.

مشاور فرهنگی مدیر کل و رئیس حوزه فرهنگی بندر خرمشهر مسؤلیت پذیری، قدرت ساماندهی، انسان شناسی، انگیزه و اشتیاق و بلوغ عاطفی را از جمله ویژگی های یک مدیر خوب و موفق برشمرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب محمد محسنی به عنوان مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر توسط عضو هیات عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی به وی ابلاغ شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.