| کد خبر: 154282 |

به مدت ۵ روز برگزار می‌شود؛

آغاز دوره آموزشی دانشگاه دلف هلند با سازمان بنادر و دریانوردی

پوستر نخستین دوره آموزشی تخصصی کوتاه مدت معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی بین دانشگاه دلف هلند و سازمان بنادر و دریانوردی به مدت ۵ روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

تین نیوز

پوستر نخستین دوره آموزشی تخصصی کوتاه مدت معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی بین دانشگاه دلف هلند و سازمان بنادر و دریانوردی به مدت ۵ روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  سازمان بنادر و دریانوردی در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین سازمان بنادر و دریانوردی و دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به‌منظور ارتقاء سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های شغلی فعالان حوزه مهندسی بنادر؛ دوره آموزشی طراحی بنادر،   (port planning)  از امروزشنبه  مورخ  ۲۰ لغایت ۲۴ آبان سال جاری در محل دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

 این دوره آموزشی که یکی از ۴ دوره آموزشی پیش‌بینی شده در قالب برنامه‌های آموزش تخصصی کوتاه‌مدت معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی است با حضور اساتید برجسته‌ای از دانشگاه دلف  هلند و ۳۰ نفر از کارشناسان  منتخب ادارات کل بنادر استان‌ها و مهندسین مشاور فعال در عرصه مهندسی دریایی به مدت ٥ روز و به‌صورت صبح و عصر برگزار می شود.

گفتنی است بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۳ دوره آموزشی مهندسی بنادر، مهندسی سواحل و مدیریت سواحل نیز در قالب برنامه مذکور تا پایان سال جاری و با همکاری دانشگاه‌های صنعتی امیرکبیر و دلف  هلند برگزار خواهد می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.