| کد خبر: 154244 |

معاون سازمان بنادر و دریانوردی:

لایروبی کانال بندر بوشهر به زودی آغاز می‌شود

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو طرح لایروبی برای بندر بوشهر به تصویب رسیده که به زودی اجرای آنها آغاز می‌شود.

تین نیوز

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: دو طرح لایروبی برای بندر بوشهر به تصویب رسیده که به زودی اجرای آنها آغاز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمدرضا الهیار در سفر به بوشهر، افزود: یکی از این طرح‌ها لایروبی کانال مقابل مجتمع بندری نگین است که اعتبار آن از منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده و به زودی اجرا خواهد شد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما ادامه داد: لایروبی کانال اصلی بندر بوشهر نیز به طول 15 کیلومتر به تصویب رسیده که بعد از مراحل تامین اعتبار، اجرای آن آغاز خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به کارگیری راهکارهایی برای کاهش رسوب گذاری در بندرهای کشور را یکی از برنامه‌های بلند مدت این سازمان خواند و بیان کرد: با کمک انجمن جهانی زیرساخت های حمل و نقل آبی در تلاش است به راهکارهایی برای کاهش رسوب گذاری در بندرها دست یابیم که در این زمینه با مشارکت کارشناسان داخلی و بین المللی مطالعات خوبی صورت گرفته است.

الهیار همچنین با اشاره به وجود تجهیزات اطفا حریق در هشت بندر استان بوشهر، گفت: این تجهیزات با اعتبارات داخلی در ساحل ایجاد شده است، اما برای به کارگیری آتش خوارها در دریا نیز برنامه‌هایی داریم که مطالعاتشان انجام گرفته است.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق بندرهای کوچک تاکید کرد.

بندر بوشهر دومین بندر کانتینری کشور محسوب می‌شود و در هفت ماه امسال 102 هزار و 600 تی.یی.یو کانتینر در این بندر تخلیه و بارگیری شده است که افزایش 54 درصدی نسبت به زمان مشابه پارسال دارد .

به گزارش خبرگزاری به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدرضا لهیار سفر به بوشهر، افزود: یکی از این طرح‌ها لایروبی کانال مقابل مجتمع بندری نگین است که اعتبار آن از منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین شده و به زودی اجرا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.