| کد خبر: 153896 |

بازدید مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادرودریانوردی از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد

مهندس صادقی نژاد به همراه هیاتی از اداره کل سرمایه گذاری سازمان از توانمندی ها ، زیرساخت ها و پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کرد.

تین نیوز

مهندس صادقی نژاد به همراه هیاتی از اداره کل سرمایه گذاری سازمان از توانمندی ها ، زیرساخت ها و پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی بندر امیرآباد؛ مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادرودریانوردی در پایان این بازدید طی جلسه ای با حضور مهندس علی خدمتگزار مدیربندرامیرآباد و اعضای کمیته سرمایه گذاری بندر  ضمن تشکر از تلاش وی در مدت حضور در این بندر اظهار داشت یکی از الویت های مورد تأکید در بندر امیرآباد فعال سازی سرمایه گذاری های انجام شده در این بندر می باشد.

مهندس صادقی نژاد با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از اراضی پشتیبانی مناسبی برخوردار است افزود در این راستا اختصاص بهینه زمین و اراضی از مواردی است که به آن باید توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی یکی از شرایط مهم در انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران را داشتن حداقل شرایط سرمایه گذاری توسط آن ها عنوان و بر تقویت نظارت بر مفاد قراردادهای منعقد شده از سوی کارشناسان سازمان و بنادر تأکید کرد.

این مقام مسئول همچنین از راه اندازی سامانه جامع بندری تا پایان سال ۹۶ خبر داد و یادآور شد آمادگی لازم برای پذیرش پیشنهادها در خصوص تعرفه ها در این اداره کل وجود دارد.

مدیربنادرودریانودی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به مهندس صادقی نژاد و هیأت همراه گفت بازدید از اولین بندر شمال کشور و نگین دریای خزر بعد از انتصاب در این سمت ، از اهمیت ویژه بندر امیرآباد برای مسئولین سازمان حکایت دارد.

مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد تومان در بندر امیرآباد تاکنون توسط سازمان بنادر و بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است افزود افتتاح حوضچه شماره ۲ وفاز دوم بندرامیرآباد و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی  توسط دکتر روحانی ریاست دولت تدبیروامید ، بندر امیرآباد را تبدیل به یک شاخص در بنادرکشور در این بخش کرده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد صورت گرفته است یادآور شد کسب رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور نتیجه این تلاش ها بوده است.

مدیربندرامیرآباد در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز مجدد سواپ مواد نفتی از بندر نکا و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی در تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری توسط بخش خصوصی بر فعالیت بیش از پیش این بخش با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی خبر داد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.