| کد خبر: 153821 |

اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان پیشرو در اقتصاد دریا محور است

با حضور معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در همایش پدافند غیر عامل مطرح شد.

تین نیوز

با حضور معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در همایش پدافند غیر عامل مطرح شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، دکتر امین بابایی معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان در همایش پدافند غیر عامل که در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد با اشاره به هدف از برگزاری اینگونه همایش ها اظهار کرد: پدافند غیرعامل موضوع نوپایی در کشور است و هنوز آن نگاه تیزبینانه و ریز بینانه از طرف شهروندان به این موضوع مهم حادث نشده است بنابراین هدف از اینگونه همایش ها، آشنایی کلیه کارکنان ادارات دولتی، انجمن های مردم نهاد، ان جی او ها و اقشار مختلف مردم با موضوع مهم پدافند غیر عامل در کشور است.

وی افزود: توسعه، پیشرفت و نگاه عمیق علمی و عمومی زمانی حادث می شود که به اهمیت پارامترها و محورهای کار واقف بشویم و سپس در آن زمینه قضاوت کنیم.

معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان با اشاره به تاثیرات مثبت اینگونه همایش ها خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و تصمیم سازان در دستگاه های اجرایی، خود را مکلف بدانند و این نگاه را داشته باشند که دشمن در کمین است و هدف از برگزاری همایش پدافند غیرعامل در ادارات این است که تلنگر و تبلوری در ذهن همه مسئولین و کارکنان ایجاد کنیم.

بابایی با اشاره به فرموده های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاوتی و اقتصاد دریا محور تصریح کرد: از دلایلی که به اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان آمدم همین موضوع است زیرا این سازمان اهمیت بسیار بالایی برای استان و کشور دارا می باشد و رابطه مستقیمی با معشیت مردم از لحاظ تولیدات، واردات و صادرات کالا داشته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را یک محور تاثیر گذار بر کشور می دانند یادآور شد: حضرت آقا عمق و هدف تهدیدات دشمن برعلیه کشور را به طور مداوم می خوانند و این نگاه را دارند که اگر خواهان پایداری، عزم راسخ توسعه تثبیت شده، مستحکم و استمرار یافته دست پیدا کنیم هیچ چاره ای جز این نداریم که اقتصاد مقاومتی را در کشور ساری و جاری کنیم.

معاون مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری گیلان اهمیت اقتصاد دریا محور را در اقتصاد مقاومتی بسیار بالا و تاثیرگزار دانست و گفت: با پدافند غیرعامل می توان در جهت تثبیت و توسعه اقتصاد دریا محور کشور حرکت کرد که در همین خصوص، سال گذشته برای اولین بار همایش ملی دریای خزر با محوریت موضوعی اقتصاد دریا محور برگزار شد که اساتید و اندیشمندان راهکار های خوبی برای برون رفت از چالش های احتمالی اقتصاد دریا محور و ایجاد تعاملات با نقشه راه صحیح با کشورهای همسایه دریای خزر ارائه دادند.

بابایی در پایان با پیشرو خواندن اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در زمینه اقتصاد دریا محور و اقتصاد مقاومتی متذکر شد: همه ی افرادی که احساس مسئولیت می کنند پیشرو هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.