| کد خبر: 152146 |

عقد تفاهم نامه همکاری اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه و دانشگاه علمی کاربردی

به‌منظور پیشبرد فعالیت های علمی و ارتقاء فرهنگ دریایی ، اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و دانشگاه جامع علمی کاربردی این شهرستان به تفاهم رسیدند.

تین نیوز

به‌منظور پیشبرد فعالیت های علمی و ارتقاء فرهنگ دریایی ، اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و دانشگاه جامع علمی کاربردی این شهرستان به تفاهم رسیدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،"محمود صابری"مدیر بنادر غرب هرمزگان گفت : با مشارکت دانشگاه علمی کاربردی شهرستان و مطالعه و نیاز سنجی های انجام شده مقرر گردید این دانشگاه در رشته های مرتبط با عرصه بندری و دریایی شرایط لازم جهت بهره مندی جوانان و علاقه مندان به این رشته ها را مهیا کند.

صابری گفت : امید است در سایه این همکاری آموزشی ، تحول عمده ای در تقویت بنیه تخصصی و علمی منطقه غرب هرمزگان ایجاد شود.

وی افزود : حسب این تفاهم نامه ، همکاری ها عمدتا در سه محور مطالعاتی ، آموزشی و تحقیقاتی خواهد بود و طرفین متعهد می شوند حسب نیاز ، از امکانات و توانمندی های همدیگر برای ارتقاء ، توسعه و پیشرفت فعالیت های عملی در بخش های دریایی و بندری بهره بگیرند.

گفتنی است ، مرکز بنادر غرب استان هرمزگان در ۱۶۵ کیلومتری غرب بندر شهید رجایی واقع شده است که با راهبری هفت بندر تجاری و مسافری و نظارت بر ۱۷ موج شکن مردمی از انتهای محدوده شهرستان بندرخمیر تا ابتدای حوزه استحفاظی استان بوشهر و پشتیبانی بر نیمی از جزایر کشور ، همچنین در برگیری ۵۷۵ کیلومتر مرز دریایی از نقاط مهم مدیریت بر سواحل کشور است.

محمود صابری

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.