| کد خبر: 152142 |

افزایش کاربری سامانه شناسایی هوشمند شناورها در بوشهر

معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور کارشناسان این اداره کل موفق به افزایش کاربری سامانه شناسایی هوشمند شناورها (آ آی اس) شدند.

تین نیوز

    معاون فنی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور کارشناسان این اداره کل موفق به افزایش کاربری سامانه شناسایی هوشمند شناورها (آ آی اس) شدند.

مسعود قاسمیان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیش از این سامانه شناسایی هوشمند شناور تنها توسط نمایشگر مرکزی قابل رویت و رصد بود که با اقدام صورت گرفته دیدن و رصد شناورها روی همه نمایشگرهای متصل به شبکه امکان پذیر شد.

وی بیان کرد: افزایش توان مدیریتی، قابل تعمیم شدن سامانه شناسایی هوشمند شناورها به سایر تجهیزات تحت شبکه، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی دریانوردی، قابلیت اجرا در تمامی بنادر کشور، اجرای صددرصدی طرح توسط متخصصان داخلی (اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر) از مزیت های مهم اقدام صورت گرفته برای افزایش کاربری شامانه شناسایی هوشمند شناورهاست.

قاسمیان ادامه داد:افزایش سرعت کار سامانه شناسایی هوشمند شناورها از دیگر مزیت های به روز رسانی این سامانه به شمار می رود.

وی گفت: این سامانه که توسعه و به روز رسانی شده اکنون در بندر بوشهر و سایر بندرهای تابعه در استان نصب و راه اندازی شده است.

قاسمیان یادآور شد: قیمت تقریبی این نرم افزار 800 میلیون ریال است که با اجرای این پروژه توسط کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از هزینه بسیار بالا صرفه جویی و با توجه به تعداد کاربران بیش از هشت میلیارد ریال صرفه جویی شد.

وی یادآور شد: برای گسترش مانیتورینگ سامانه شناسایی هوشمند شناورها و بهره وری و انتقال دانش به کل بنادر کشور، کتابچه ای نیز توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تهیه شده است که در اختیار اداره های کل بنادر و دریانوردی کشور قرار می گیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.