| کد خبر: 152077 |

تاکید مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه همه جانبه بندر نوشهر

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر تاریخی نوشهر تأکید کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی بر ضرورت توسعه همه جانبه و استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر تاریخی نوشهر تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، محمد راستاد روز دوشنبه اول آبان ماه در مراسم امضای تفاهم نامه سه پروژه مهم سرمایه گذاری در بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : همه باید تلاش کنیم این بندر تاریخی به جایگاه شایسته خود دست پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد امضای سه پروژه مهم سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در بندر نوشهر هستیم خاطر نشان کرد : این امر موجب رونق بیش از پیش بندر نوشهر و افزایش سهم بندر در حمل و نقل دریایی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر اینکه پروژه های سرمایه گذاری باید صادرات محور باشد افزود: خوشبختانه پروژه های جدید سرمایه گذاری در بندر نوشهر به صادرات توجه ویژه دارند و این امر علاوه بر ایجاد اشتغال ، موجب ایجاد مزیت رقابتی برای بندر نوشهر و جذب بازار در کشورهای حوزه دریای خزر خواهد شد .

وی افزود : راه دسترسی و پسکرانه بندری از نیازهای ضروری بندر نوشهر است که امیدواریم با همکاری و حمایت های همه جانبه مسئولان شهرستانی عملیات اجرایی آن برای رونق بندر و تسهیل در رفت و آمد درون شهری و کاهش معضلات اجتماعی آغاز شود .

راستاد از آمادگی مجموعه سازمان بنادر برای سرمایه گذاری در زمینه زیر ساخت های مورد نیاز دربندر نوشهر خبر داد و گفت : امیدواریم  با حضور و مشارکت جدی بخش خصوصی شاهد رونق بیش از پیش بندر نوشهر باشیم .

در ابتدای این مراسم سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران به ارائه گزارشی از سرمایه گذاری های انجام شده در بندر نوشهر طی سالیان اخیر پرداخت و خواستار مساعدت همه جانبه مسئولان برای توسعه همه جانبه بندر نوشهر شد .

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ امام جمعه و علی شادمان فرماندار شهرستان نیز طی سخنانی با اشاره به نقش بندر نوشهر به عنوان تنها مرکز اقتصادی غرب استان ، خواستار مساعدت لازم برای رفع چالش های فرا روی توسعه این بندر شدند.

در ادامه دکتر قاسم احمدی لاشکی ضمن قدردانی از توجه ویژه مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی به بندر نوشهر گفت : با احداث آزاد راه تهران شمال نقش و جایگاه ممتاز بندر نوشهر به خاطر نزدیکی به پایتخت و مراکز مهم صنعتی بیش از پیش نمایان خواهد شد لذا همه باید برای ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز بندر تلاش کنیم .

محمد علی حسن زاده عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی نیز ابراز امیدواری کرد با سرمایه گذاری های جدید در بندر نوشهر شاهد رونق بیش از پیش این بندر مهم در شمال کشور باشیم .

در ادامه با حضور مسئولان و مقامات کشوری و محلی و نمایندگان شرکت های سرمایه گذار، سه تفاهم نامه سرمایه گذاری در زمینه احداث خطوط لوله و مخازن نگهداری فرآورده های نفتی ، ایجاد پایانه مشترک صادرات مواد غذایی و مسافری و احداث خطوط لوله و مخازن روغن خوراکی در بندر نوشهر با اعتباری بالغ بر  400 میلیارد تومان به امضای مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیران عامل شرکت های سرمایه گذار رسید .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.