| کد خبر: 151545 |

معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با خانواده شهدای دریایی هرمزگان

معاون وزیر راه و شهرسازی رزمندگان، ایثارگران و شهدای سازمان بنادر و دریانوردی را "سنگرسازان بی سنگر" توصیف کرد و گفت: این قهرمانان در بحرانی ترین شرایط، اجازه ندادند چرخ اقتصادی کشور از حرکت بازایستد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی رزمندگان، ایثارگران و شهدای سازمان بنادر و دریانوردی را "سنگرسازان بی سنگر" توصیف کرد و گفت: این قهرمانان در بحرانی ترین شرایط، اجازه ندادند چرخ اقتصادی کشور از حرکت بازایستد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، "محمد راستاد" در برنامه های بعدازظهر سفر یکروزه خود به مرکز استان هرمزگان با همراهی اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی در نشستی صمیمی با اعضای خانواده معظم شهدا و ایثارگران حوزه دریایی و بندری که در سالن تشریفات مهمانسرای بندر شهید رجایی برگزار شد، حضور یافت.

وی طی سخنانی رزمندگان، ایثارگران و شهدای سازمان بنادر و دریانوردی را "سنگرسازان بی سنگر" توصیف کرد و اظهار داشت: کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی در زمان جنگ ایثارگری های بسیاری کردند و با حضور حماسه آفرین خود روی ناوگان های دریایی نبرد حق علیه باطل نشان دادند که اجازه نخواهند داد حتی در بحرانی ترین شرایط، چرخ اقتصادی کشور از حرکت بازایستد.

راستاد از حضور قهرمانانه فرماندهان و خدمه شناورهای دریایی متعلق به سازمان بنادر در هشت سال دفاع مقدس از جمله یدک کش خضراء سخن به میان آورد و گفت: بر همین اساس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای معظم این سازمان، برای اعضای خانواده آنها آرزوی سلامتی دارم.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، یک لوح یادبود و سپاس از سوی خانواده معظم شهدا و ایثارگران حوزه دریایی و بندری هرمزگان به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تقدیم شد.

همچنین از سوی مهندس " راستاد " معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به 15 نفر از مادران، همسران و اعضای خانواده شهدای دریایی و بندری استان هرمزگان به رسم یادبود لوح سپاس اهداء شد.

گفتنی است، برگزاری نشست مشترک با شورای معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بازدید از بخش های مختلف بندر شهید باهنر بندرعباس و همچنین دیدار با استاندار هرمزگان پایان بخش برنامه سفر یکروزه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان هرمزگان بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.