| کد خبر: 151407 |

برگزاری مانور اطفاء حریق در بندرخرمشهر

معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر از برگزاری مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات دراین بندر خبر داد.

تین نیوز

معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر از برگزاری مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات دراین بندر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی ،مهران میدری گفت: این مانور در راستای ارزیابی و ارتقاء دانش فنی و آمادگی نیروهای عملیاتی آتش نشانی بندرخرمشهر در مقابله با حوادث و هماهنگی بین نیروهای همکار جهت کنترل و کاهش میزان خطرات و خسارات احتمالی به کالاهای موجود در انبار شماره یک برگزار شد.

وی ارزیابی تجهیزات اطفاء حریق، سیستم های ارتباطی، شناسایی و ارزیابی ریسک های موجود در حادثه و عملکرد فرماندهی حادثه را از جمله اهداف این مانور ذکر کرد.

معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر در تشریح سناریوی این مانور اظهار داشت: ابتدا در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع حریق در انبار شماره یک، تیم آتش نشانی بندر خرمشهر در محل حادثه استقرار یافت و در ادامه پس از بررسی وضعیت توسط فرمانده عملیات و کسب اطلاعات لازم، کالاهای درون انبار توسط دو دستگاه لیفتراک با نظارت کارکنان گارد از محل حریق جداسازی شد.

میدری ادامه داد: پس از تخلیه دود داخل انبار با استفاده از سیستم تهویه هیدرولیکی و اطفاء کامل حریق، جمع آوری تجهیزات و ایمن سازی محل حادثه صورت گرفت.

به گفته وی در این مانور یک دستگاه آمبولانس، آتشخوار، تانکر آبرسانی و خودروی فرماندهی آتش نشانی مورد استفاده قرار گرفت و علاوه بر تیم های واکنش سریع، عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات، تیم های پشتیبانی گارد و انتظامات، حراست، امور بندری و ترمینال ها نیز حضور فعالی داشتند.

معاون دریایی و بندری بندرخرمشهر یادآور شد: مانور مذکور توسط تیم ممیزی و ارزیابی کننده سازمان بنادر و دریانوردی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.